zoek reflectorplaat…?

Forumindex Forums Modellen Calibra zoek reflectorplaat…?

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een reflectorplaat voor tussen de achterlichten. (ook ebay duitsland)
    Af en toe wordt er wel iets aangeboden maar altijd wel iets vaal, verkleurd of beschadigd.

Is er hier nog iemand die er een heeft in goede, niet verkleurde staat?

Ik wou dit bericht wel in de marktplaats afdeling zetten, maar ik hoop dat dit de kans
    op reactie wat groter maakt.

JP

Dan moet je in iedergeval de irmscher versie hebben. Die verkleurt niet en heeft de zelfde kleur/materiaal als de achterlichten.

Heb er trouwens niet 1 over.

weet niet waar je woont, maar kijk ff op dez link. stond onder kadett maar heeft ook calibra onderdelen te koop van wege een echtscheiding

http://nl.kapaza.be/li?ca=2_s&id=375893&w=3″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Is die zwarte niet degene die van noc gestolen geworden is de lak ziet er iets té netjes uit als je voelt wat ik bedoel :hmmz

:hmmz

;)

De Calibra Turbo van forumlid noc uit België is een tijd geleden gestolen vlak na restauratie, de lak van deze zwarte ziet er dusdanig netjes uit dat er een geheugenbelletje ging rinkelen. Wil niemand direct zwart maken omdat de auto zonder voorkennis aangekocht kan zijn als ik die indruk wel gewekt heb dan mijn excuses daarvoor :wub

Zie zijn topic voor het verhaal:

viewtopic.php?f=27&t=118308&start=125

hopelijk is de lucht nu opgeklaard en van af een foto is het moeilijk kleur bepalen. nu weer on topic blijven?

gsi-rudi Bedankt! :thumbup :thumbup
    Heb hem gemaild, hopelijk reageerd hij snel!
    king:

graag gedaan. door problemen met mijn voet al vier weken thuis. lees forum van voor naar achter en probeer vraag en aanbod te koppelen

Beste Inject the Venom

Duidelijk Thanks :thumb

groeten van Paul

@jpb wrote:

gsi-rudi Bedankt! :thumbup :thumbup
    Heb hem gemaild, hopelijk reageerd hij snel!
    king:

heb je hem al?

Bijna
    Hij is betaald en als het goed is opgestuurd hierheen.
    Dinsdag moet ik m hebben denk ik!

:thumb

Nou ben nog steeds op zoek….

Deze … Heeft de plaat opgestuurd maar de enige bescherming wat een papiertje!!? :wtf :wtf
    Gevolg is drie gebroken hoeken..! Zonde van wat een mooie plaat was.
    Wel zwak dat hij nu niet meer op mijn mail reageert.

Dus als iemand nog wat weet te liggen hoor ik het graag!!

Das lekker handig ja… dingen zijn wel redelijk breekbaar… Beetje lullig om dan idd niet meer te reageren.

Ik ben ook op zoek!

Heb deze nog liggen! Enige punt is dat aan de randen de verf aan de achterkant op sommige stukjes weg is, niet noemenswaardig vind ik zelf.

Gr.
    Pastra

bedankt maar ik zoek een irmscher-plaat.
    Die blijven mooier.
    king:

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.