zo veel (vertrouwen) kan ook onder Forum leden

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum zo veel (vertrouwen) kan ook onder Forum leden

13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
  • Auteur

ook eens goed dat iemand een positief berichtje neerzet

groet michel

heren allen bedankt!
    Ik vind dit allemaal niet meer als normaal helaas niet iedereen.

Erwin

[rquote=1861143&tid=142002&author=Erwin1987]heren allen bedankt!
    Ik vind dit allemaal niet meer als normaal helaas niet iedereen.

Erwin[/rquote]Helaas niet, maar degenen die het wel van vanzelfsprekend/normaal vinden zijn wel de pilaren van een forum. Zij geven de tips, steun en daar waar nodig de assistentie. Mijn kennis is beperkt en voornamelijk op de Kadett D en Astra F GSI gericht, ik weet wel wat maar leer mede dankzij dit forum iedere dag weet nieuwe dingen.

In één woord: DANK!!! Dank aan iedereen die een ander wil helpen met zijn/haar vragen en problemen. :wors:wors

Mijn kennis is ook beperkt en is gericht op de Astra F en de Kadett E maar dankzij mijn medeforummers kom ik steeds meer te weten over (mijn) auto’s. En daarmee kan ik anderen weer helpen en is de cirkel weer rond :D
    Zoals”Undertaker” ook zegt: IK DANK U WEL MEDEFORUMMERS !!!

Rik

goede katalysator gekocht van maurice89 voor de calibra
    volgen mij had ie em al op de post gedaan voor het geld op zijn rekening stond zo snel had ik em in huis:thumbup

Kijk, zo herken je de echte hobbyisten, zij geven namelijk wel om de auto en de persoon erachter en willen je ook echt helpen :thumbup

De meeste handelaren willen alleen maar geld verdienen, kopen hier en daar wat op gooien er wat euro’s bovenop, interesseren zich niet of hetgeen wat ze verkopen nou wel of niet goed is als het maar geld oplevert. En o wee als je teruggaat dan komt het standaard antwoord: Had u maar beter moeten kijken voordat u het kocht :fy1 Helaas bestaan deze figuren nog altijd

Dus respect voor de echte hobbyisten :wors en ga zo door mensen, dat is waar dit forum voor is, elkaar helpen! Ook ik heb een aantal spulletjes gekocht voor een zacht prijsje via het forum en alles was tip top in orde. :thumbup

Het is zeker een bedankje en een :thumbup:thumbup:thumbup:thumbup waard
    En ook een bewijs dat dit forum daar op gebouwd is elkaar helpen en dat is zoals Erwin zelf ook al zegt (hoort) de normaalste zaak van de wereld te zijn

Hier in de straat hebben we 5 grote opel gekken en ieder heeft zo zijn eigen kennis en waar kan en moet wordt elkaar altijd geholpen en komen we altijd tot oplossingen “soms samen met het forum”

Hulde aan een ieder die zich omwille van het hebben van de zelfde hobby een ander wil en kan helpen

Want ik weet zeker dat er hier op het forum ook mensen zijn die wel willen maar gewoon de nowhow niet hebben

:wors:wors:thumbup:thumbup

Erwin van de week is de Tid ingeleerd zoals op de factuur staat ….10 min binnen geweest. 28€..

maar hij is top in orde nogmaals dank en ook voor het vertrouwen .

Bert

Geen dank!
    wel dure dealer trouwens hier kost het €10-€15.
    veel plezier ermee.

Erwin

men denkt Hoofddorp net onder Schiphol dure troep hier hoor .

maar dat is denk het enige waar ik de hobby club VOD voor nodig heb .

maar van Kouwen v/h Motorhuis is drukker met kenteken plaat houders wisselen als met de storing bezig ,,kon het ook net voorkomen absurt dat ze dit zo uit eigen beweging doen .

Bert

hahaha ah mooi houdertje nooit weg:P

Erwin

Van Dappie een katalysator gekregen en laten opsturen.
    Perfect jongen en nogmaals bedankt voor dit.
    Super kerel.
    Zijn woorden waren voort wat hoort wat.
    En zo hoort het te zijn.

Mooi om te lezen dit :) :)

13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.