zijn er ook steigerbouwers hier op het forum

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer zijn er ook steigerbouwers hier op het forum

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Auteur

zoals de titel al zeg,ben ik benieuwd of er ook nog steigerbouwers hier op het forum te vinden zijn.zoja wat voor papieren heb je,en bij wie werk je,en hoe is je ervaring in het vak.
    ik ben zelf in 97 begonnen als steiger reparatie.en zo ben ik in het vak gerold heb bij een hoop grote bedrijven gewerkt.o.a kreste in barendrecht.conmax in barendrecht,spreeuwenberg in zwartewaal.zo heb ik in een half jaar tijd mn vca basis steigerbouwer a gehaald in 97.en vorig jaar via uwv een heftruck certificaat en afgelopen maandag mn vca vol voor leidinggevende.dus nu kan ik weer volop gaan zoeken naar steigerbouw werkzaamheden het liefst op de chemieplands.kom maar op met jullie verhaal en ervaringen.

zijn er nu echt geen steigerbouwers hier?

check mijn topic ff dan maar volgens mij ben ik dr nog
    geen 1 tegengekomen
    http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=140154
    Groeten Peer
    ;)

Kan jij aan steigerhout komen?? :angel

[rquote=1871425&tid=142842&author=RonaldH]Kan jij aan steigerhout komen?? :angel[/rquote]

jij wil dus een paar leuke steigerhouten meubels maken:D

Ja grapje,vind dat wel raar.

Ouw zooi,vroeger gooide je het weg,nu wil iedereen het :P

hoezo wat wil je daarvan maken dan ? en wat is daar dan zo het voordeel van ?

De nieuwe hype op tuinmeubels man , gemaakt van oud hout

oo haha :afro

[rquote=1871454&tid=142842&author=RonaldH]De nieuwe hype op tuinmeubels man , gemaakt van oud hout [/rquote]

Je moet iets minder eigen huis en tuin kijken :jerry

Ik ben grafdelver van beroep maar ben zelf al doodskisten van steigerplanken tegengekomen !!
    Ik moet eerlijk zeggen, het heeft wel wat.

Groet, Rik

dit heb ik er van gemaakt voor men kleine neefje:
    (ik heb daar ook nog een inbouwkast gemaakt onder het dakvlak met lades,dubbele deuren en opbergvakken.maar zoals altijd zijn daar weer geen foto’s van:sleeping)

zoiets bedoel je :P

Haha, daar kun je ook iemand in leggen ja.
    Maar effe serieus, je moet het wel in die richting denken.
    Maar dan compleet met verfresten en grote spijkers en naden en kieren…..
    Dan is de jouwe :o iets te netjes :angel

groet, Rik :D

Ik heb dit gemaakt:

Zwaar ideaal man :thumbup

Mocht iemand dit willen mag hij/zij me altijd u2u-en ;)

netjes:thumbup

[rquote=1871500&tid=142842&author=gts power]netjes:thumbup[/rquote]

Thnx

de schutting begon om te vallen dus met de buurvrouw gepraat en tot de conclusie gekomen dat een steigerhouten schutting de stevigste oplossing was
    Dus even op een zaterdag schutting gemaakt en voor mezelf een (klein) fietsenhokje

@gts
    power

Dat bed is ook wel heel netjes gemaakt maar niet helemaal mijn smaak
    Voor binnen vind ik steigerhout zo grof
    Ik zag laatst een 2persoonsbed van steigerhout
    De splinters zaten er nog aan :thumbdown
    Ik zie wel dat jij het goed glad hebt geschuurd :thumbup

Maar goed, ieder zijn smaak :thumbup

[rquote=1871521&tid=142842&author=Jerk][rquote=1871500&tid=142842&author=gts power]netjes:thumbup[/rquote]

Thnx

de schutting begon om te vallen dus met de buurvrouw gepraat en tot de conclusie gekomen dat een steigerhouten schutting de stevigste oplossing was
    Dus even op een zaterdag schutting gemaakt en voor mezelf een (klein) fietsenhokje

@gts
    power

Dat bed is ook wel heel netjes gemaakt maar niet helemaal mijn smaak
    Voor binnen vind ik steigerhout zo grof
    Ik zag laatst een 2persoonsbed van steigerhout
    De splinters zaten er nog aan :thumbdown
    Ik zie wel dat jij het goed glad hebt geschuurd :thumbup

Maar goed, ieder zijn smaak :thumbup[/rquote]

ik zou het thuis ook niet willen maar men schoonzus heeft wel eens van die ideeen dus ben ik als timmerman zijnde direct aan de beurt:D

ik heb het alleen gemaakt en direct gemeld dat ik geen cm ga schuren:vertag :D

wat ik nog wel weet is dat ze daar dagen lang op aan het schuren zijn geweest(wat ik al wel wist:P)

ik zal nog eens kijken of er ergens een foto van die inbouwkast zwerft want die is best mooi geworden:angel

[rquote=1871459&tid=142842&author=KadAstra-EF]Ik ben grafdelver van beroep maar ben zelf al doodskisten van steigerplanken tegengekomen !!
    Ik moet eerlijk zeggen, het heeft wel wat.

Groet, Rik[/rquote]

Vast van een overleden steigerbouwer:angel

allemaal leuke ideeen,maar dat was de vraag niet.hahahahahaha maar die meubels van steigerplanken is zeer mooi en als je het moet kopen via mp ben klauwen met geld kwijt.

[rquote=1871654&tid=142842&author=kadettje-89]allemaal leuke ideeen,maar dat was de vraag niet.hahahahahaha maar die meubels van steigerplanken is zeer mooi en als je het moet kopen via mp ben klauwen met geld kwijt.[/rquote]

Je hebt een open sollicitatie gedaan hier. Tenminste, zo lees ik het :D

groet, Rik:D

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.