Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › zijn binnenventielen vervangbaar?? holle ventielen.
- Dit onderwerp bevat 4 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 10 maanden geleden door
Vectra-gts C.
-
AuteurBerichten
-
16 februari 2012 om 20:43 #17246610
Vectra-gts C
Deelnemerik had net nog in een vorig topic gezet dat het schroefdraad weg was van de ventielen/sensoren.
dit was niet het geval, ik had dus 1 ventiel getest en die was dus wel weg dus ging ik er van uit dat ze allemaal weg waren.
nog een keer getest en nee, alleen die ene. dus die ga ik dan vervangen.maar de reden voor deze topic is:
de ventielen zijn hol van binnen, je kan er gewoon in blazen. is het mogelijk om deze alleen te vervangen en dus niet alle sensoren? ik hoop het wel anders krijg ik ook nog een hoop gezeik erbij van m’n vader omdat ik met zijn geld velgen heb gekocht en deze niet goed gecontroleerd op binnenventielen:P.16 februari 2012 om 21:21 #17993099Anoniem
InactiefJe moet alle ventielen vervangen anders krijg je storing. (je kan dus niet met 3 bandenspanningsventielen en 1 gewoon ventiel rijden want dan krijg je een melding) Of je moet het kapotte bandenspanningsventiel vervangen voor een nieuw bandenspanningsventiel.
Maar waarom zet je er niet gewoon 4 normale ventielen in? Ben je ook gelijk van het gezeik af van die 4 bandenspanningsensoren. En hoef je ook niet zoveel lelijk lood in je velgen te drukken met balanceren.. Je krijgt dan geen melding op je boordcomputer. Ik vind het sowieso een vrij nutteloze optie, maar dat is mijn mening natuurlijk ;)
16 februari 2012 om 21:25 #17993100Vectra-gts C
Deelnemer@martklanderman wrote:
Je moet alle ventielen vervangen anders krijg je storing. Of je moet het kapotte bandenspanningsventiel vervangen voor een nieuw bandenspanningsventiel.
Maar waarom zet je er niet gewoon 4 normale ventielen in? Ben je ook gelijk van het gezeik af van die 4 bandenspanningsensoren. En hoef je ook niet zoveel lelijk lood in je velgen te drukken met balanceren.. Je krijgt dan geen melding op je boordcomputer. Ik vind het sowieso een vrij nutteloze optie, maar dat is mijn mening natuurlijk ;)
maar dat was eig niet de vraag al is het wel een goede reactie niet daarvan.
ik vroeg dus, zijn de binnenventielen vervangbaar? dus dat pinnetje dat in het ventiel zit wat ik mis erin laten zijn bij de banden boer.16 februari 2012 om 22:10 #17993098Anoniem
InactiefOoh alleen dat pinnetje? Jaa joh, kan je zo een nieuwe indraaien. Ik veeg morgen de werkplaatsvloer aan, kan ik er zo 100 voor je opvegen :jerry
16 februari 2012 om 22:29 #17993101Vectra-gts C
Deelnemer@martklanderman wrote:
Ooh alleen dat pinnetje? Jaa joh, kan je zo een nieuwe indraaien. Ik veeg morgen de werkplaatsvloer aan, kan ik er zo 100 voor je opvegen :jerry
haha, gelukkig maar. dan laat ik de sensoren erop zitten en haal ik 1 sensor uit een van de huidige velgen zodat mijn setje compleet is. en verkoop ik het huidige setje met 1 sensor minder, dat ze die er maar zelf uithalen ofzo.
bedankt.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.