zekering

Forumindex Forums Modellen Astra zekering

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur

hoi de astra van m,n zoon de zekering springt steeds kapot van de richting aan wijzer alarmlichten doen het wel is astra van 1995 16 i 8 klepper wie weet wat gr baboe

Sluiting in de richtingaanwijzerschakelaar ?

Groet, Rik

Dit is al is een keertje in het astra gedeelte besproken volgens mij, ik zou een nieuwe richtingaanwijzer proberen of eentje van de sloop kijken of het probleem zich nog blijft voor doen!

hoi nog steeds probleem zekering spring nog steeds na nwe richting aanwijzer gemonteert en nwe alarm schakelaar op de sloop gehaaldt wat nou wieweet wat gr baboe

draden even goed controleren die vnaar de schakelaar lopen en van de schakelaar naar de zekering kast !

probleem nog steeds niet opgelost knipperlicht hendel + alarmschakelaar nog een keer vervangen van andere astra probleem blijf het zelfde alle stekkers van de radio er uit getrokken maar zekering springt nog steeds kabel gecheckt ook goed ik weet et niet meer gr baboe

weet niemand wat grrrrrr

wanneer springt de zekering er uit?als de handle bediend wordt of gelijk als de auto op contact gezet wordt?
    in het eerste geval eens bij de lampjes kijken,heb bij mijn vorige astra een keer sluiting in een fitting aan de voorzijde gehad.

greetz

zit er wel de juiste zekering in?? Niet te licht oid? wellicht heb je er 7,5 inzitten terwijl er 25 in moet..

als ik er een zekering in doet doet hij et zodra ik 5 meter rij spring hij weer

Eerst de schema’s er is bij zoeken wat er allemaal op die zekering zit. Daarna is verder gaan kijken en sommige dingen uit gaan sluiten

hoe kom ik aan een schema ? ben ook maar een leed gr baboe

wat voor zekering zit daar in?
    als er een 15 in zit druk er dan eens een 20 in die kan net wat meer hebben ;) uiteraad wel even in de gaten houden, maar dat had ik wel ff geprobeerd

ja hep er net een zekering van 25 in gedaan hij hield het iets langer vol maar begon te stinken en klapte weer

:D ja hoor gevonden was een draad van remlicht hadden ze er bijgezet extra remlicht maar waren aan elkaar gesmolten dus probleem opgelost zat natuurlijk weer in klein hoekje zag het met beetje mzzl hij doet et weer thx voor de raad gr baboe

Kijk. Goed bezig.

Hoe ben je er nu achter gekomen dan?

alle draden van achter na gelopen toen zag ik et wegsmolten aan mekaar dus opgelost gelukkig

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.