Zeer triest…

8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Berichten
  • #17745619

    Neem aan dat je je oude turbo vervangen omdat deze defect was , heb je dan ook
    de intercooler en de andere luchtleidingen en inlaat niet vergeten om de gelekte olie
    soms daaruit te halen?
    Dat kan anders ook langdurig nog naroken in dit geval.

    #17745620

    @OPCdriver wrote:

    Neem aan dat je je oude turbo vervangen omdat deze defect was , heb je dan ook
    de intercooler en de andere luchtleidingen en inlaat niet vergeten om de gelekte olie
    soms daaruit te halen?
    Dat kan anders ook langdurig nog naroken in dit geval.

    Nee mijn turbo is nog niet vervangen eerst achterhalen wat het is voordat ik alles gaat vervangen…..

    #17745621

    Ik reageerde op de vraag van de topicposter.
    Maar jij kunt ook vooraf even de luchtleiding tussen de intercooler en de turbo onderzoeken
    grote hoeveelheden olie daar kan dan duiden op een defecte turbo.

    #17745622

    @OPCdriver wrote:

    Ik reageerde op de vraag van de topicposter.
    Maar jij kunt ook vooraf even de luchtleiding tussen de intercooler en de turbo onderzoeken
    grote hoeveelheden olie daar kan dan duiden op een defecte turbo.

    Ok thank ;) nou weer ontopic ;)

    #17745623

    @OPCdriver wrote:

    Neem aan dat je je oude turbo vervangen omdat deze defect was , heb je dan ook
    de intercooler en de andere luchtleidingen en inlaat niet vergeten om de gelekte olie
    soms daaruit te halen?
    Dat kan anders ook langdurig nog naroken in dit geval.

    Vreemd genoeg waren alle intercooler buizen en dergelijke gewoon droog, olie was echt minimaal.
    Na wat ik begrepen heb van verschillende mensen met verstand is dat het wel aan iets kleins moet liggen. Zuigerveren en dergelijke komen nauwelijks voor bij deze blokken, helemaal vanwege het feit dat mijn blok nog recent gereviseerd was.

    Op DAF heb ik degene aangesproken die mij dit blok heeft verkocht, hij is bereid om samen met mij verder te kijken naar een oplossing, dus daar ben ik erg tevreden mee.

    Groet, Ravi

    #17745624

    voor de klepseals te vervangen kan je ook een booggie ontmantelen en er een snel koppeling op lassen waar een luchtslang op kan klikken,die draai je in je cilinder en je zet er druk op met een slang.. dan blijft je klep omhoog staan door de druk,sealtje vervangen en je doet de volgende…

    gr. arjan

    #17745625

    @usbstick wrote:

    voor de klepseals te vervangen kan je ook een booggie ontmantelen en er een snel koppeling op lassen waar een luchtslang op kan klikken,die draai je in je cilinder en je zet er druk op met een slang.. dan blijft je klep omhoog staan door de druk,sealtje vervangen en je doet de volgende…

    gr. arjan

    goe doe je dan de klepveer los :???: heb je toch een werktool voor nodig ?
    en denk dat ze dat bij de opeldealer niet zo te werk willen gaan , dus meteen kop eraf bij hun :(

    #17745626

    ja precies, bij hun is het gelijk de kop eraf.. wil je dt niet doen dan is dit de oplossing,het si alleen maar om te zorgen dat de klep omhoog blijft..

8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.