Goedendag allemaal
Ik heb een Astra station uit feb 2002 nu als mijn motor draait hoor ik een ratelend geluid waar de distributieketting zit.
Ben bij garage geweest en gevraagd die zei nee hoor is de spanrol van de multiriem.
Ik had een afspraak gemaakt maar het zat me niet lekker heb dus thuis de multiriem verwijderd en de motor opnieuw gestart en ja hoor het geluid was er nog steeds.
Ik heb ook iets gelezen over een modificatie maar die is een paar maanden na mijn bouwjaar gekomen volgens mij.
Nu wil ik alletwee de kettingen laten vervangen maar is dit dan het enige wat ik moet vervangen of hebben jullie dingen van dat kan je beter ook gelijk laten doen.
Heeft iemand een adres waar ik die spullen kan bestellen wel graag orginele graag of weten jullie misschien een goed adres of monteur om dit klusje te klaren.
Ik hoop trouwens wel dat de auto het nog waard is (voor mij zelf wel) maar hij heeft nu zo’n 220.000km gereden en alles is nog goed en elk jaar fluitend door de keuring.
Of zeggen jullie misschien nou met die kilometerstand is dat blok aardig aan het einde van zijn latei.
Hoop iets te horen van jullie bvd