Z20LET een feit, update 01-02 70mm RVS voorpijp + demper

Forumindex Forums Modellen Astra Z20LET een feit, update 01-02 70mm RVS voorpijp + demper

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 146)
  • Auteur

Komt nog… nu ff te duur…komen nog heleboel uitgaves aan.

Leh turbo kost nu bij Courtenay iets van €500 ;)

Is dus goedkoper dan een standaard turbo

Dat klopt, het is alleen de softwareupdate bij EDS die het zo duur maakt :S

Subframe – 125
    Kofferklep compleet met sierstrip (zeer goed in de lak!) – 150
    Voorruit (zelf loshalen) – 50
    OPC 2 sportstuur (hoekig en met extra hobbels, geheel (2 kleurig) leer – ONDER VOORBEHOUD VERKOCHT
    Complete hemelbekleding – VERKOCHT
    Airbag bestuurder – 75
    Bijrijders airbag – 75
    SRS airbag computerunit – 30
    Schakelpook turbo + mechaniek – VERKOCHT
    Luxe binnenverlichting in hemel (type met sensoren) – ONDER VOORBEHOUD VERKOCHT
    Originele alarmsensor onder motorkap – 15
    OPC remklauwen voor – VERKOCHT
    OPC remklauwen achter – 100
    OPC 308mm remschijven voor (moeten wel netjes gemaakt /ontroest worden) – 75
    OPC achterremschijven (264mm?) – 75
    Coupe originele achterlichten – VERKOCHT
    Bestuurderskant voorscherm (zeer goed in de lak) – 50
    Coupe achterbumper – 100
    Meegespoten dakrailsen – 30
    Set schokbrekers voor – 50
    Set schokbrekers achter – 50
    Schadevrij rechterportier met meegespoten handgreep en stootstrip (evt met raam erbij tegen kleine meerprijs) – 100
    Schadevrij linkerportier met meegespoten handgreep en stootstrip (evt met raam erbij tegen kleine meerprijs) – 100
    Set draagarmen – 50
    Compleet Bertone interieur (verstelbare stoelen, deurpanelen, deelbare achterbank, ook hoedenplank zonder gaten!) 350
    Bertone middenconsole + asbak, schakelpook bekleding, afdekkapje dorpelpanelen etc) – 100
    Voorbumperbalk (recht) – VERKOCHT
    17″ Originele coupe velgen met goede (5mm profiel) banden. 1 velg heeft krassen – 500
    Set elektrische ramen (helemaal compleet met schakelaren, motors, onverknipte kabelboom etc) – 150
    Originele CDR 500 radio met originele 4 CD wisselaar! (Code moet opgevraagd worden) – 100
    Set voorramen – 50
    Set achterraampjes – 25
    set 5 gaats naven met ABS sensoren erbij! – 100
    Lichtschakelaar voor mistlampen voor en achter – 30
    MID display (mist 3 lijntjes ofzo, vandaar prijs) – 30
    Motorkap (schade linksvoor, goed te repareren) – 50
    Elektrische spiegels – 50
    Vauxhall grill – 40

Zit er cruise control in?

Hoe bedoel je? Of er CC op de turbo zat? Ja, zat erop, en neem ik dus over (omdat ik de turbo boom in mijn auto plaats). Mijn mechanische CC is al op voorhand verkocht.

Ik bedoelde of er cruise control in de donor Astra zat.
    Wil gaan kijken of ik zoiets op mijn Zafira OPC kan maken

VOOR

NA

Kabelboom gaat waarschijnlijk toch minder problemen geven dan ik dacht (al zit ie r nog niet in natuurlijk) Enige kabels die ik moet verlengen zijn bijrijders airbag, handschoenenkastverlichting en kachelbediening. Hoogstens 20 kabels bij elkaar :)

De ombouw staat voor volgende week maandag gepland, dan gaat mn OPC blok eruit en wordt het turboblok compleet voorzien van nieuwe onderdelen en goed werkende turbo (thanx to astronomic!) gemonteerd. Tot die tijd voorbereiden…

Stuur… zit daar airbag in? Niet dat mijne geploft is maar de toeterknoppen zijn kapot.

Mailtje naar Jim(punt)Spoelstra(at)Gmail(punt)com

Jim

airbags en airbag-computer moet je een setje van maken die horen bij elkaar, die moet je niet los van elkaar verkopen.
    je hebt anders een onbetrouwbaar airbag systeem :hmmz:hmmz

Stuur is zeer waarschijnlijk al verkocht (zonder airbag trouwens).

heej

ik dacht dat je nog wat zou laten weten van de prijs….

beetje jammer

Prijs staat (stond sinds 26-6) toch hierboven in het topic?

Offtopic:
    Jij wilde geen bod doen in eerste instantie… als je 100 euro had geboden had je ‘m gehad.
    Sorry maar heb geen tijd voor verkoop “spelletjes”. Wil je het, dan wil je het, vind je het te duur, dan vind je het te duur en koopt een ander het wel..
    Ik krijg tientallen mailtjes / telefoontjes en PM’S op fora… gaat een berg tijd inzitten, wil je niet weten! En soms vergeet ik welles wat inderdaad..
    Mijn excuses dus bij deze..

jij zou me de prijs laten weten kerel.

daarbij is et zo dat als ik 100 euro zou bieden ik miss wel 30 euro teveel zou betalen. ik noem maar wat.
    je kunt toch gewoon je prijs geven, daar onderhandelen we dan over en dan is de koop rond, toch?

en een berg tijd…? wie wil hier dingen verkopen? dan moet je er ook een beetje tijd voor maken.
    en je excuses? daar heb ik nu geen stuur voor.

Nieuw flexibel stuk in de uitlaat gelast, zo gaat ie weer even mee!

Een joekel van een gat eigenlijk…

Inlaattraject weer als nieuw!

Intercooler ook weer opgefrist!

Afdekkappen eraf.. spanner los, poelie eraf

Alles gemerkt, zie rode merktekens.

Midlock tool ertussen..zo verlopen de nokkenassen niet.

Op de kar naar mijn huis…maandag is de inbouw!

He,
    Heb je die ouwe dan toch zo gek gekregen om de riemen te doen?
    Wel handig zo’n Pa.

Goed bezig gast, leuke fotoreportage ook, ben benieuwd of ombouw vlekkeloos zal verlopen, ga er eerlijk gezegd wel een beetje van uit!

Die riem wilde er bijna niet op…t ging makkelijker om van inlaatkant naar uitlaatkant te werken.

ik leg de riem altijd als laatste over de uitlaat nokkenas heen

Dat bedoelde ik…werkt een stuk makkelijker… we dachten eerst even de verkeerde riem te hebben..

origineel gepost door miraltje
    airbags en airbag-computer moet je een setje van maken die horen bij elkaar, die moet je niet los van elkaar verkopen.
    je hebt anders een onbetrouwbaar airbag systeem :hmmz:hmmz

? hoe kom je daarbij ?

Als je storing hebt in je computer word die ook los vervangen… dan vervangen ze echt niet al je airbags hoor… of je bent een keer goed opgelicht…

@ Baas J.

Had je er niet beter direct een voorkat vervanger tussen kunnen lassen?

Dat is zeker I.C.M. een LEH turbo en software heel verstandig (maar ook duur) of heb je een nieuwe/ander LET turbo op de kop getikt?

Ik heb een vaste kat ipv flensen, erg vervelend. Het is niet mogelijk om op deze pijp een katvv te plaatsen, (die ik er overigens wel op wil hebben!)

Die vauxhall airbag heb ik ook zonder problemen uitgewisselt… staat leuk ;)

origineel gepost door Baas J.
    Ik heb een vaste kat ipv flensen, erg vervelend. Het is niet mogelijk om op deze pijp een katvv te plaatsen, (die ik er overigens wel op wil hebben!)

Die vauxhall airbag heb ik ook zonder problemen uitgewisselt… staat leuk ;)

Mijn OPC heeft ook geen flensen… terwijl hij dat volgens Mathijssen Technics wel zal moeten hebben… erg jammer maar daar komt nog wel een keer een oplossing voor (desnoods via E.P.S.)

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 146)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.