youtube filmpje

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur

Ik heb voor het eerst lopen knutselen om iets op youtube te krijgen.
    Het is me gelukt:wors
    Voor de liefhebbers een klein filmpje hoe mijn monza erbij staat.

https://www.youtube.com/watch?v=j6wXOdifDHE

Ziet er superstrak uit, heb je filmpje even ingevoegd in de site

ziet er weer kant uit, Mario :wors

houden zo, wees er zuinig mee :thumbup

btw: die velgen staan er verdomd mooi bij :wub

Dat ding is echt he-le-maal perfect en strak. Ben geen fan van het lichte interieur maar bij deze auto en kleur is het juist een super mooie combi! Mooie velgen, en een zeer bekend blokje ;)

Je hebt een hele mooie Monza, Mario. Maar dat wist je al, hahahaha. Ik heb hem al meerdere malen mogen zien. Jammer dat de kleur niet echt mooi uitkomt op het filmpje. In het echt is dat veel mooier.

By the way, zit je meisje altijd in de slaapstand in de auto?:hmmz De rugleuning staat zo schuin? :D:D:D

Compliment! Heel mooi gedaan!

[rquote=1877286&tid=143296&author=rinus de boer]Je hebt een hele mooie Monza, Mario. Maar dat wist je al, hahahaha. Ik heb hem al meerdere malen mogen zien. Jammer dat de kleur niet echt mooi uitkomt op het filmpje. In het echt is dat veel mooier.

By the way, zit je meisje altijd in de slaapstand in de auto?:hmmz De rugleuning staat zo schuin? :D:D:D [/rquote]

Hi Rinus,

Dat komt doordat het filmpje geen HD is waarschijnlijk, vind het in het echt ook mooier als op het filmpje.

De stoel staat zo naar achter omdat mijn zoontje daat in zijn maxi-cosi vaak zit :D

groetjes,

Mario

Staat er netjes bij hoor! lekker strak!

zie ik nou alleen 1 klein plekje bij je rechter deur?

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=j6wXOdifDHE#t=61s

[rquote=1877342&tid=143296&author=beheraceeend]Staat er netjes bij hoor! lekker strak!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=j6wXOdifDHE#t=61s%5B/rquote%5D

Das een druppel water :P

[rquote=1877342&tid=143296&author=beheraceeend]Staat er netjes bij hoor! lekker strak!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=j6wXOdifDHE#t=61s%5B/rquote%5D

Ik zie nu wat je bedoel.
    Ben gelijk naar buiten gelopen maar zie dat het een niet schoongemaakt stukje is…geen roest dus gelukkig:thumbup
    Is nu ook gelijk schoongemaakt.:wors
    Je hebt wel goede ogen dat het je opvalt :o

Gelukkig zeg.. leek zo net een klein beetje roest ;) en dat willen we niet hebben op zo’n strakke wagen!!

Super mooie Monza!:wub

mooie monza ik woon ook in rdam maar zie jou nooit rijden.en welke garage is dit als ik vragen mag.ik vindt het wel op de garage in de stad lijken bij de oude haven daar.

[rquote=1878858&tid=143296&author=kadettje-89]mooie monza ik woon ook in rdam maar zie jou nooit rijden.en welke garage is dit als ik vragen mag.ik vindt het wel op de garage in de stad lijken bij de oude haven daar.[/rquote]

Ik woon in Rotterdam Charlois, daar staat mijn Monza ook in de Garage.

Super vette Opel Monza !! :wors:wors

Leuk blokje + velgen. Verder echt in showroom-staat deze Monza, respect! :wors

Komt er ook weer striping op?

[rquote=1886437&tid=143296&author=bananenbennie]Leuk blokje + velgen. Verder echt in showroom-staat deze Monza, respect! :wors

Komt er ook weer striping op?[/rquote]

De striping laat ik achterwege aangezien ik hem zonder deze striping toch net iets mooier vind:thumbup, maar dat is uiteraard een persoonlijke smaak.

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.