Xenon verlichting

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen Xenon verlichting

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Ik heb ’n Vectra B 2.2 Sport Edition. Zit standaard Xenon verlichting op, maar vind de uitstraling van de stadlichten (geel) niet mooi bij het wit v.d. Xenon. Nou las ik laatst dat er ook “witte”stadslicht-lampen te koop zijn. Ik weet alleen niet meer waar?? Kan iemand mij verder helpen?? M.vr.gr.Bert.

origineel gepost door bert.
    Ik heb ’n Vectra B 2.2 Sport Edition. Zit standaard Xenon verlichting op, maar vind de uitstraling van de stadlichten (geel) niet mooi bij het wit v.d. Xenon. Nou las ik laatst dat er ook “witte”stadslicht-lampen te koop zijn. Ik weet alleen niet meer waar?? Kan iemand mij verder helpen?? M.vr.gr.Bert.

Je kunt de stadslichten van de blue vision lampen van philips ook los kopen. Ik geloof 5 euro voor 2 stuks. Heb ze zelf ook en heb nog geen wittere stadlichten gevonden.

ikzelf heb Led stadslichten (WIT) van piaa.

deze kosten per set 3 tientjes, maar bij mij gaan ze al ruim 3 jaar mee.

Geven zelfde kleur als mijn Xenon lampen.

Willem

ik heb ze ook van PiAA idd mooie led lampjes en je hebt ze met 2 witte ledjes, 1 wit en 1 blauw ledje, en 2 blauwe ledjes

enig min puntje is idd de prijs 30 euro :o

je hebt tegewoordig ook goeie witte stadslampjes van pilot (ledjes)

ja ach ik heb deze lampje er nu 4 jaar in, dat is beter dan iedere maand een nieuwe set van 5 euro halen

Willem

Led stadslichten zit veel meuk bij.
    Mijn ervaring
    PIAA of de bijna niet te vinden Philips uit Hong Kong
    Maar met philips nog wel eens Chinese imitatie.

En voor goedkoop geldt dan vaak.
    Met geluk gaan ze je leven lang mee, met pech betaal je om de 3 maanden voor nieuwe

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.