xenon mistlampen in vectra c

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum xenon mistlampen in vectra c

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Auteur

Hallo allemaal
    vadaag was ik bezig mijn mistlampen te vervangen in xenon,maar ik krijg ze niet aan ,als ik recht streeks op accu aansluit doen ze wel,maar waneer ik ze op mislampen aan sluit gaan ze niet werken.Gewone h3 lampjes die doen het wel,heb alles geprobeerd ,

heeft iemand enige idee waarom ze niet werkt??

heeft misschien met het canbus te maken :hmmz maar vraag mij er ook niet teveel over weet het ook niet precies maar lijk mij een van de weinige verklaringen waarom ze het op de normale manier niet doen

geeft je boordcomputer wel aan dat de mistlampen niet doen zodra je je xenon hebt aangesloten?

boordcomputer geeft wel aan,maar ik heb ook warning canceller voor canbus ,met of zonder krijg ik niet werkend ,ik vindt het wel raar waarom ze wel via accu maar niet via mistlamp doen ,op de bedrading van mistlamp krijg ik wel stroom .

origineel gepost door PYRO
    boordcomputer geeft wel aan,maar ik heb ook warning canceller voor canbus ,met of zonder krijg ik niet werkend ,ik vindt het wel raar waarom ze wel via accu maar niet via mistlamp doen ,op de bedrading van mistlamp krijg ik wel stroom .

mischien stom maar heb je de plus en min wel goed:hmmz

het is niet de eerste keer dat ik xenon aansluit:)

origineel gepost door PYRO
    het is niet de eerste keer dat ik xenon aansluit:)

zou kunnen toch:agent
    tis maar een vraag:thumbup

zeker ,had gekund ,was dat maar zo

Fijn he, Can-Bus

als je je set op de koplampen aansluit, doet ze het dan wel??

Willem

Effe andere vraag hoor!! Maaruhhh….. waarom xenon in je mistlampen:hmmz??? Je mag ze alleen aan bij mist en regen, en zonde van je geld ook om daar zulke dure lampen in te steken. 1x een boete voor t rijden met mistlampen aan, van dat weggegooide geld aan cjib, kon jen nog zo.n xenon setje voor kopen! Had t eerder in mijn groot licht dan gedaan!

origineel gepost door wim-v6
    Fijn he, Can-Bus

als je je set op de koplampen aansluit, doet ze het dan wel??

Willem

als ik op mijn koplampen aansluit werken ze wel ,heb net even geprobeerd met andere Ballast kast maar helaas ,misschien komt het toch door de canbus systeem ,weet ook niet meer ,ik krijg ze niet werkend ,alles geprobeerd

origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO
    Effe andere vraag hoor!! Maaruhhh….. waarom xenon in je mistlampen:hmmz??? Je mag ze alleen aan bij mist en regen, en zonde van je geld ook om daar zulke dure lampen in te steken. 1x een boete voor t rijden met mistlampen aan, van dat weggegooide geld aan cjib, kon jen nog zo.n xenon setje voor kopen! Had t eerder in mijn groot licht dan gedaan!

Ja maar ja het oog wil ook wat he :)
    zelf wil ik er nog xenon look er in zetten
    Want rijd bijna altijd met mistlampen aan dus dan lijken die doffe lampen nie zo mooi
    oke krijg wel veel tegenliggers die knipperen met de lampen maar dan groet ik ze altijd even
    moet wel vriendelijk blijven he :D

origineel gepost door Mskantje16v

Want rijd bijna altijd met mistlampen aan dus dan lijken die doffe lampen nie zo mooi
    oke krijg wel veel tegenliggers die knipperen met de lampen maar dan groet ik ze altijd even

haha:P xenonlook waar haal jij die??

origineel gepost door Mskantje16v

haha:P xenonlook waar haal jij die??

Philips blue vision

http://www.lighting.philips.com/nl_nl/consumer/carlighting/1_car_lighting/products_for_car/4_bluevision.php?main=nl_nl_consumer_lighting&parent=89083467512&id=nl_nl_car_lighting&lang=nl

Hallo allemaal ,
    het is inmiddels gelukt met me xenon (6000k) lampen ,probleem lag aan de warning canceller die stuk was ,

Warning caller ??:hmmz:hmmz

Weet jij niet wat warning canceller is of bedoel je wat anders??

origineel gepost door ahrend
    Warning caller ??:hmmz:hmmz

“Deze warning cancellers zijn kleine stukje intelligente elektronica die storingen op boordcomputers voorkomen. Doordat xenonkits minder stroom verbruiken zal menig boordcomputer hierop reageren met een foutmelding. Warning-cancellers voorkomen deze meldingen.”

origineel gepost door stefan m.
    “Deze warning cancellers zijn kleine stukje intelligente elektronica die storingen op boordcomputers voorkomen. Doordat xenonkits minder stroom verbruiken zal menig boordcomputer hierop reageren met een foutmelding. Warning-cancellers voorkomen deze meldingen.”

Precies wat je zegt! Ik wist het ook niet maar even googlen doet wonderen:jerry

toch wel raar want bij mijn vec doen de lampen het wel als ik er die cancellers er niet tussen heb zitten.(krijg uiteraard wel een melding):hmmz

bij mij werkte niet zonder canceller

origineel gepost door gts power

toch wel raar want bij mijn vec doen de lampen het wel als ik er die cancellers er niet tussen heb zitten.(krijg uiteraard wel een melding):hmmz

-offtopic
    Ik heb het gehad met mijn stadslichten die ik ooit, in m’n vorige Vec, vervangen had voor ledverlichting. De lampjes deden het gewoon, kreeg alleen continu een melding op de bc waar ik gek van werd:swear

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.