x30xe of y32se …

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Berichten
  • #17267783

    Zit al sinds aanschaf van mn vectra b2 met het idee om er een 3.0 of 3.2 in teleggen er ligt nu een x25xe in kurkdroog en niks mee aan de hand.

    Maaaaar :

    1. Welk onderblok is het beste bruikbaar voor meeste vermogen.
    2. Welke koppen zijn het beste bruikbaar voor meeste vermogen.

    En zijn er op de warmetewisselaar na nog andere v6 kwaaltje’s waar ik op moet.

    Als ik ff weet hoe en wat kan ik mn ideale motor in elkaar zetten, als de riem van mn x25xe het begeeft :angel :afro
    Komt te draaien op de gewone x25xe Ecu.

    geen turbo’s geen webers :wors

    #18250385

    Waarom niet gewoon onderblok 2,5 houden? Scheelt vrijwel niks met een x30xe op x25xe software (dan haalt het met geluk 190pk) kun je beter kijken voor andere nokken, lichter vliegwiel enzo. Haal je in mijn ogen meer rendement uit, ben zelf bezig om te kijken wat ik uit een c25xe kan halen

    #18250386

    Zo’n y32se is toch wat meer elektronisch aangestuurd? Gasklep ed is niet met een kabeltje…

    Sorry hoor, maakte een typo ;)

    #18250387

    Niet helemaal waar Dave heb ook een 3.2 in mijn calibra liggen en die had bij Miruni op de testbank toch een dikke 200pk en aanzienlijk meer koppel dan zo’n 2.5
    Gr B

    #18250388

    Y32XE??

    verstuurd door WIM-V6 met Tapatalk

    #18250389

    Gaat om het kale blok.

    Daar gaat de aansturing op van de Calibrs

    verstuurd door WIM-V6 met Tapatalk

    #18250390

    hij zal een y32se bedoelen wim, uit een vectra C.
    xr1, ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat ik ook wel 200pk uit een c25xe krijg, misschien wel voor minder budget als een y32se ombouw kost.

    #18250391

    David: dat is weer een Z32SE

    verstuurd door WIM-V6 met Tapatalk

    #18250392

    Maar is mechanisch gelijk asn de Y32SE uit de Omega en Caddilac CTS

    verstuurd door WIM-V6 met Tapatalk

    #18250393

    Ik doel op de x30xe of y32se uit de Omega’s omdat deze in duitsland redelijk bezaait staan volgend jaar :P euro 4 binnenstad norm.

    Dingen zijn meende ik allemaal euro 2 of 3 dus er zullen heeeeeeeel wat tekoop komen te staan. :afro :afro

    #18250394

    Ik maakte een typo. De laatste Omega’s (vanaf ’01) hebben het ‘modernere’ V6 blok de y32se.

    Ik weet dat de y32se wat minder mechanische dingen heeft dan de oudere 3 en 2,5l V6′. Niet dat ik weet of dat ook maar enigszins uitmaakt bij een ombouw :angel

    #18250395

    Dave een standaard 3.2 kost niets …..ik handel in die dingen .. :thumb
    Gr Berry

    #18250396

    @Noordpoolgsi wrote:

    Ik doel op de x30xe of y32se uit de Omega’s omdat deze in duitsland redelijk bezaait staan volgend jaar :P euro 4 binnenstad norm.

    Dingen zijn meende ik allemaal euro 2 of 3 dus er zullen heeeeeeeel wat tekoop komen te staan. :afro :afro

    Ik weet het niet, maar heb ook een.euro4 op de ruit van mijn Vectra-B 2.5-V6 Caravan uit 1999.
    Net als elke andere Benzine Lpg of CNG auto met geregelde katalysator.

    verstuurd door WIM-V6 met Tapatalk

    #18250397

    @wim-v6 wrote:

    @Noordpoolgsi wrote:

    Ik doel op de x30xe of y32se uit de Omega’s omdat deze in duitsland redelijk bezaait staan volgend jaar :P euro 4 binnenstad norm.

    Dingen zijn meende ik allemaal euro 2 of 3 dus er zullen heeeeeeeel wat tekoop komen te staan. :afro :afro

    Ik weet het niet, maar heb ook een.euro4 op de ruit van mijn Vectra-B 2.5-V6 Caravan uit 1999.
    Net als elke andere Benzine Lpg of CNG auto met geregelde katalysator.

    verstuurd door WIM-V6 met Tapatalk

    :thumb
    Ik heb zelfs een umweltklasse 4 sticker op mijn diesel van 2000 zonder roetfilter

    #18250398

    Zelfbouw mr-turbo…

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.