x20xev welke filter ??

Forumindex Forums Modellen Astra x20xev welke filter ??

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur

nu ik zaterdag een afspraak heb voor me uitlaat (rvs vanaf de kat )
    spruitstuk komt er dan misschien ook gelijk onder
    wil ik graag een filter op mijn x20xev blokje
    maar welke vult mijn luchtfilterbak op ?? ik wil namelijk geen opengat met klein filtertje aan die zand hapt

ik keek een rond en kwam er een paar tegen

cda filter ( perfect ook kwam het opvullen van de bak die uiteindelijk weg gaat )
    prijs is duur
    green twister filter
    prijs is goed 100 euro plus minus
    dbilas ( zit lelijk naast de blok ) en erg duur
    K&n ( heb ik niks mee )

ik wil namelijk mijn filter wel dicht hebben en aangesloten hebben op de haper in me grill

iemand hier een idee of weet welke filter echt goed is voor een x20xev blok ????
    (ook kwa prijs )

hieronder wat voorbeelden

simota filter

cda filter

( merk weet ik niet prijs 89 euro )

green storm ( hij is niet erg groot dus zal niet alles bedekken)

denk niet dat het veel uitmaakt welke filter je erin doet, zolang je em maar om de tijd schoonmaakt of verwisselt

Hoor de laatste tijd veel goede dingen over ITG filters, maar weet niet of ze ook voor opel modellen leveren

ik weet het dus niet goed ( zou liefste die van 89 euro kopen )
    maar weet zeker niet of die goed spul is ik wil namelijk geen pktjes inleveren
    ik wil wel goed spul maar wil ook weer geen 300 euro uitgeven ( iets te overdreven )

Een simota filter staat op de marktplaats van eddy666 voor 100 euro, heeft er 5k in gehangen, het systeem van 89 euro staat ook op ebay. (met verzendkosten 70 euro) Klikje

Vermogen verlies je niet met een gesloten luchtaanvoer niet. Ik ben zelf ook al aan het kijken voor een cold air intake systeem haha.

@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:

Een simota filter staat op de marktplaats van eddy666 voor 100 euro, heeft er 5k in gehangen, het systeem van 89 euro staat ook op ebay. (met verzendkosten 70 euro) Klikje

Vermogen verlies je niet met een gesloten luchtaanvoer niet. Ik ben zelf ook al aan het kijken voor een cold air intake systeem haha.

zou jij mij de link kunnen sturen van marktplaats ???
    kan hem dus niet vinden

Systeem wat hier te koop staat , ziet er wel goed uit ,mooie grote luchtinlaat en een gesloten systeem. :thumbup

thank dit zocht ik dus precies !!
    dank aan jullie !! :wors

waar kun je dit setje nieuw kopen ??
    simato setje
    iemand een idee ?? ( omdat hij er bij heeft staan nieuw prijs 139 euro ?? )
    stel hij is weg koop ik hem anders wel nieuw :D

Mocht die hem al hebben verkocht, aan hem vragen waar hij hem heeft gekocht.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.