Voor de carterplug is dat T40. Origineel zit daar een torx plug op, maar je kan ‘m gewoon vervangen voor een normale bout (wel een koperen ring gebruiken). Past ook en gaat bij de volgende oliewissel zònder gevloek los.
Opel dealer wou het alleen doen op eigen risico (logisch) maar wist vrij wel zeker dat ik de auto achter moest laten want 9 van de 10 huizen gingen knappen. En aangezien ik hem thuis al niet los kreeg zeiden ze dat de kans dus wel groot was en dat ik dus een nieuw huis moest kopen van 48 euro. op terugweg naar huis me vrouw gebeld en uitgelegd en zij zei van, wat moet dat moet. dus ben ik naar de garage gegaan bij ons op de hoek en die zette er een wringijzer met dop 24 op en die draait hem zo open net of het niets was. Dus die probleem is opgelost. Maar dit heeft mij wel doen besluiten om ook een goede wringijzer en doppen set aan te schaffen :)
Auto aan de voorzijde op een paar houten balkjes rijden, dan kun je er makkelijk bij, wel opletten dat het aftappunt dan nog op de laagste plek zit uiteraard.
Auteur
Berichten
12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)