x18xe1

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17244126

    Hallo,

    ik ben van plan om volgend jaar het blok van mij astra wat aan te gaan pakken.

    hier ligt nu een x18xe1 in.

    ik ben van plan om de volgende onderdelen te gaan monteren:

    -dbillas flowmaster
    -lexmaul uitlaatspruitstuk
    -groupe a of n uitlaat naar achter
    – m tech nokkenassen
    – chip tuning ( op maat?)
    – iets met de brandstofdruk gaan spelen

    levert dit totaal leuk vermogen op?

    en nee ik ga geen LET blok er in hangen haha. ik wil de x18xe1 als basis houden.

    alvast bedankt,

    mvg p de jong

    #17958249

    nobody? :(

    #17958250

    Je kan wel een 150pk halen, hoor, misschien iets meer.

    Willem

    #17958251

    Dbilas turbokit optie??!

    Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

    #17958252

    nokkenassen van een c18xe daar ga je als het goed is al naar 125pk

    arnold

    #17958253

    Koop ipv flowmaster een dbilas inlaatspruitstuk ga je er veel meer op vooruit.

    #17958254

    @arnold kadett wrote:

    nokkenassen van een c18xe daar ga je als het goed is al naar 125pk

    arnold

    Past niet die van een c18xe zijn van een bigblock dit is een smallblock motor.

    #17958255

    oke ik dacht dat dat atijd het enigst verchil was de nokkenassen
    cil koppen zien er wel gelijk uit of ben ik nu in de war met een andere 1.8 16v

    mvg arnold

    #17958256

    jij bedoeld x18xe

    #17958257

    Gister de G op de testbank gehad.

    1e run 116,7 pk aan de krukas

    2e run 119.0 pk

    niet slecht voor eentje uit 99 met 196.000 op de klok.

    ik wil wss eerst nokkenassen, spruitstuk + een groep A uitlaat gaan kopen komend jaar. Of ik moet tegen een leuk blokje lopen wat niet te duur is :thumb

    #17958258

    @patrickww wrote:

    Gister de G op de testbank gehad.

    1e run 116,7 pk aan de krukas

    2e run 119.0 pk

    niet slecht voor eentje uit 99 met 196.000 op de klok.

    ik wil wss eerst nokkenassen, spruitstuk + een groep A uitlaat gaan kopen komend jaar. Of ik moet tegen een leuk blokje lopen wat niet te duur is :thumb

    Hij mag ook wel meer vermogen hebben bij een 2ton aan kms, alles is lekker ingesleten nu…

    Mijn V6 deed bij 180.000km 185pk en 235Nm koppel origineel is dat 170pk en 230Nm

    Willem

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.