Hoi Allemaal,
Ja, ik weet het, er zijn een heleboel topics over x12xe-tjes die inhouden tijdens het rijden, maar ik kom er toch niet helemaal uit.
Sinds kort heb ik problemen met mijn corsa als ik zo rond de 3500-4000 toeren rij. Dat komt er dus op neer bij 120-130 op de snelweg.
Hij verliest dan vermogen, en wil niet meer optrekken. Na een paar seconden krijg ik een motorstoringslampje dat weer uitgaat als ik even het gas los laat.
daarna rijdt de auto weer normaal.
Als ik zo rond kijk op het forum komt dat vaak door een LMM die van slag is. Het vreemde vind ik alleen dat ik deze storing heb vanaf het moment dat ik mijn bougies en benzinefilter heb vervangen. Ik snap niet wat hier het verband mee kan zijn met de LMM.
Gisteren ook al geprobeerd de ECU te resetten door de – pool een paar uurtjes van de accu af te halen, maar voor zover ik weet heeft dat geen effect gehad.
Ik hoop dat jullie me een beetje verder kunnen helpen voordat ik €140,- (€40,- uitlezen/resetten €100,- LMM) moet neer gaan leggen met iets wat is begonnen met vervangen van een paar bougies.
Groeten,
Byjugo