Wielschermrandjes achter vervangen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Wielschermrandjes achter vervangen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Hoi ik rijd in een A Vectra van ’90. Nu moeten er L + R achter nieuwe wielrandjes in. Nu heb ik al verschillende bedrijven gebeld en gevraagd wat dit ongeveer kost. Nu valt het mij op dat de prijzen toch best wel verschillend zijn.
    Nu heb ik alleen bedrijven en schadeherstellers gevraagd die dit na de tijd doen, en hier in de buurt een vrij goede reputatie hebben.
    Nu is mijn vraag wat andere hebben betaald voor het inlassen, strak maken en spuiten. (Ik snap dat er wel verschil in kan zitten, ze zijn niet allemaal even rot)

MVG
    Jeroen
    Het liefst bedrijven/personen regio Weert (Limburg)

Heb al heel wat wielranden vervangen,zorg er voor dat je het oude rotte plaatwerk verwijdert en de randen er niet zo maar over heen zetten wat vaak gebeurt:sleeping.Vandaar veel prijs verschil.Suc6

Gr. Gts32v6

Ja maar wat is dan een “normale” prijs?

In mijn tijd als schade hersteller ( 20 jaar dat werk gedaan ) verekte veel van die randen vervangen, net als drempels van E kadetten.

Als je het netjes wilt doen moet het oude en verotte materiaal er helemaal uit en het nieuwe plaatwerk helemaal worden afgelast. Las je het niet af dan gaat het binnen no time werken en is alles voor niets gedaan.

Dus netjes vervangen zal best een paar centen kosten.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.