Wie weet waar RobbieS gebleven is ?

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) Wie weet waar RobbieS gebleven is ?

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 65)
  • Auteur

origineel gepost door Andre Botter
    Konenburg veel beloven weinig krijgen. En blok op bouwen met duure onderdelen die er alleen niet in gaan maar je betaald ze wel:D:fy1

:hmmz je krijgt wel spullen……alleen…..het verkeerde ( blijkt steeds weer keer op keer )

origineel gepost door georgie
    Als iemand contact kan krijgen met robbie hoor ik het graag, er zijn nog wat zaakjes die wij af moeten handelen maar ik kan hem maar telefonisch niet te pakken krijgen en op msn is hij ook nooit meer online…

nog niets gehoord dan ????

origineel gepost door kadett4x4

origineel gepost door Ronaldo
    om ff op de firma kronenburg terug te komen….die heeft “weer” eens een xe kop afgemonteerd met WEER de fout spullen:swear .kweenie wie er daar bezig is …..maar die mot maar weer eens wat anders gaan doen( meer wil ik er nie over kwijt :swear )

klote hulp, geen vriendelijkheid, slechte service en ga zo maar door.
    ze zullen van mij geen eurocent meer krijgen.

groeten.

+ 1

Als iemand contact kan krijgen met robbie hoor ik het graag, er zijn nog wat zaakjes die wij af moeten handelen maar ik kan hem maar telefonisch niet te pakken krijgen en op msn is hij ook nooit meer online…

Nee hele tijd nog niets van hem gehoord, hij zou ook maar een kleine deel van het bedrag betalen omdat hij vond dat zuigers de kleppen hebben geraakt waardoor er klepgeleiders zijn afgebrokkelt/gebroken, en deze de rest van de schade hadden veroorzaakt in het blok. Reden waardoor ze geraakt hebben volgens hem is: waarschijnlijk slechte vastzittende klepstoters ofzo die niels voor mij had gemonteerd nadat mijn motor bij robbie was gereviseerd:hmmz Dit waren natuurlijk ook nieuwe klepstoters, en dat hele verhaal klinkt sowieso niet echt geloofwaardig… Nieuwe zuigers/koprevisie/turbo allemaal weer voor me eigen kosten:fy1 Hij laat vast wel gauw iets van zich horen, want heb zijn adres ook nog wel:agent

:o

origineel gepost door geert666

origineel gepost door Saiko

origineel gepost door kadett4x4

om ff op de firma kronenburg terug te komen….die heeft “weer” eens een xe kop afgemonteerd met WEER de fout spullen:swear .kweenie wie er daar bezig is …..maar die mot maar weer eens wat anders gaan doen( meer wil ik er nie over kwijt :swear )

klote hulp, geen vriendelijkheid, slechte service en ga zo maar door.
    ze zullen van mij geen eurocent meer krijgen.

groeten.

+ 1

+1 je bent daar alleen maar goed als je met een hoop geld aan komt.

Hij moet eens nadenken die kroneburg hoe hij zelf is begonnen.

Bij bob vd zijden in het hok,dat weet ik nog wel en nu ineens is het GOD.
    v Kronenburg dit van Kronenburg dat.

Ik ben er 2 keer geweest ik ga er NOOIT meer heen.
    En die mensen die er rond lopen,lopen allemaal met de neus in de lucht.
    bah:argue

je bent zeer zeker niet de enigste ;)

Nee hele tijd nog niets van hem gehoord, hij zou ook maar een kleine deel van het bedrag betalen omdat hij vond dat zuigers de kleppen hebben geraakt waardoor er klepgeleiders zijn afgebrokkelt/gebroken, en deze de rest van de schade hadden veroorzaakt in het blok. Reden waardoor ze geraakt hebben volgens hem is: waarschijnlijk slechte vastzittende klepstoters ofzo die niels voor mij had gemonteerd nadat mijn motor bij robbie was gereviseerd:hmmz Dit waren natuurlijk ook nieuwe klepstoters, en dat hele verhaal klinkt sowieso niet echt geloofwaardig… Nieuwe zuigers/koprevisie/turbo allemaal weer voor me eigen kosten:fy1 Hij laat vast wel gauw iets van zich horen, want heb zijn adres ook nog wel:agent

dus toen hij bij niels vandaan kwam liep je moter weer naar de kloten:o

nou nee, het blok liep gelijk na de revisie al kut. klepstoters die opeens bleven tikken, rokende turbo, trillende koppelingspedaal ivm de axiale speling op de krukas:thumbdown

Niels is nu bezig om mijn blok weer op te bouwen en daar heb ik de volle 100% vertrouwen in!!:wors

Niels……….:hmmz,……… hahahah
    Nee zal wel goed komen!!!
    Succes heeren!!!

steek onder water? of heb je er wel vertrouwen in?

groeten

wij hebben onze eigen kronenburg;):P en die woont in lekkerkerker hahahahahaha(de meeste kennen hem wel).

groeten nick

iemand met een oranje mobiel……?

soort van BotterBurg :jerry

HAHAHAHAHA:D das de echte opeldokter:wors:thumbup

groeten nick

Hopelijk gaan we nu niet Bottertuning zitten ophemelen, want dat is ook niet alles.

Heb eind 2006 een sportkat eronder laten zetten en daarmee is auto nog geen 1 keer door de apk gekomen en hij is ook al kapot ook.

Over de rest van de uitlaat ben ik overigens wel zeer tevreden.

Maar goed elk bedrijf maakt fouten :sleeping

wrom wilde je een sportkat eigenlijk ?

neem dan geen kat,,,, maar ik ga liever naar hem toe dan naar een bedrijf,hij levert altijd goed werk:agent.

groeten nick

:hmmz lijkt me dat RobbieS wel eens mag gaan reageren ……hij heeft ook wel goede dingen gedaan hoor !

Ik denk dat hij niet zal reageren:D

Hoe heet het nou zo mooi, de beste schippers staan aan wal .

Ach wat is het toch altijd weer een sensatie als een ombouwer ( als het zo is ) een fout maakt ;)…..

Lekker vuurtje stoken ;)

Vergeet niet , de andere kant van het verhaal te horen voor dat je oordeelt :)

Ik weet dat ik nu weer een vlaag van critiek over me heen ga krijgen, maar dat zijn we hier wel aan gewend :jerry

Waar gewerkt word kunnen fouten gemaakt worden, als deze goed worden opgelost dan is er niets an de hand , maar weet uit ervaring dat dit van de 10x – 9 x mis gaat ……

Andere ombouwers zullen het met mij eens zijn.

suc 6 allemaal

Gr.kerni

Daar heb je helemaal gelijk in Kerni, daarom heb ik voor mezelf ook gezworen niks meer voor een ander te doen. Je kan het bijna nooit goed doen, mensen verwachten 110% ipv. 100%. Maarja als je veel negatieve en geen positieve verhalen hoort, dan ga je er snel slecht over denken.

ga ook altijd naar lekkerkerk met de calibra :)

En dat doe je ook heel goed :thumbup:D

Manta aero- weet waar ik over praat, dat merk ik wel weer :D

Heel vaak het geval, willen alles hebben, hebben geen geld , en als het dan voor minder moet, verwachten ze toch nog 200%:swear
    dan moet je af en toe MAANDEN op je geld wachten, heb al 2x gehad dat ik het niet eens meer kreeg :S

En daar ben ik klaar mee, als ze niet kunnen betalen, mooi dan ga maar lekker ergens anders heen :jerry

Gr.kerni

Mij ziet je wel verschijnen als de nieuwe koppeling erin zit:P

toppie in lekkerkerk:jerry

over die kat…

omdat er nog wel mensen zijn die enigzins aan eisen moeten voldoen en een auto hebben op kenteken na 12/92 ! plus als de KLPD je snaait zijn maar al te graag in om je voor iets anders te pakken wat net niet mag, dus …

als we het niet alleen om het klimaat zouden doen ….

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 65)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.