Wie rijdt welke manta

Forumindex Forums Modellen Manta Wie rijdt welke manta

25 berichten aan het bekijken - 676 tot 700 (van in totaal 1,514)
  • Auteur

Er is wel meer veranderd met die wagen dan alleen de velgen….:D

ja die 17 inch bandjes zijn een beetje te duur om achter te leggen, want achter slijten ze zo hard :thumbdown

Origineel gepost door DevilraY

Als ik het goed zie: 5-gats velgen.

Dit is toch die manta met de ford motor, nietwaar?

Origineel gepost door manta_dennis
    Dit is nou mijn Gsi, het is een originele hollander met kenteken van 89.

:o deze foto heb ik al jaren op mijn laptop staan en heb ik Icequeen na gebouwd :wors

Origineel gepost door henk 400rr

Origineel gepost door DevilraY

Als ik het goed zie: 5-gats velgen.

Dit is toch die manta met de ford motor, nietwaar?

euh nee op de eerste en ja op het laatste

ben inmiddels aan m’n 4e achteras toe nog geen tijd gehad voor alternatief eronder te knutselen helaas) dus dan maar met smalle bandjes 195-215 blijven rijden :thumbdown

op het eerste, ik zie dat ik me verkeken heb op de voorste velg.

over die achteras, ik er wel een alternatief zonder veel ombouwwerk? Een diff. van een Commodore zou kunnen, ik weet niet of je een sper hebt nu, die zijn wat pittiger te vinden voor zo’n diff.

:o deze foto heb ik al jaren op mijn laptop staan en heb ik Icequeen na gebouwd :wors

dat is nog eens leuk om te horen. foto staat al langere tijd op de jbf site maar heeft hier nog nooit eerder gestaan. als het goed is komt de auto dit jaar weer uit de stalling.:thumbup

he mensen ben hier hellemaal nieuw snap nog niet veel van het forum, maar boeiend. :D

heb nu zelf al een jaar een opel manta cc en dacht laat eens wat schrijven :P
    en vroeg mee af zijn er ook nog andere opel manta rijders hier uit de regio amersfoort

Jah Lange van het forum komt uit amersfoort rijd een Blauwe CC

oke chill , ja volgens mij heb ik hem wel eens gezien. :P

heb er toen een paar rondjes omheen gelopen ag er wel leuk uit maar moes heel veel aan gebeuren

even wat phototjes zetten van mijn gsi die ik over 2tal maand heb aangeschaft, heb er een beetje werk aan gehad voor keuringsklaar te maken en sinds vandaag staat ie op de oprit ! is nog niet helemaal proper maar mag er best al wezen!

betreft een bj 1988 zwart metallic. amper roest, maar zal deze na de zomer wel gaan overspuiten.

wow die ziet er nog goed uit:thumbup , damn wat ben ik jaloers op je interieur

moet nog wel wat werk aan gebeuren zie ik , de mijne ga ik van het voorjaar hellemaal laten overspuiten al het roest weg halen en ga proberen er elektrische ramen in te bouwen maar weet niet zeker of dat allemaal wel past :D

dat ziet er goed uit he raincheck, zal je er deze zomer wel hier of daar me tegen komen ;););)
    heb je de manta a nog ?? omdat u nummer plaat op de manta b hangt ???

Origineel gepost door Redmen
    wow die ziet er nog goed uit:thumbup , damn wat ben ik jaloers op je interieur

moet nog wel wat werk aan gebeuren zie ik , de mijne ga ik van het voorjaar hellemaal laten overspuiten al het roest weg halen en ga proberen er elektrische ramen in te bouwen maar weet niet zeker of dat allemaal wel past :D

ja dat interieur is zo goed als nieuw! heb er geen laswerk aan gehad wel wat lichte roestvorming, enkel de lak is zo fris niet meer.. paar kleine blutsjes en die bumper tja… ligt een nieuwe klaar samen met een dikke achterbumper ;)

@timon
    , de manta A heb ik nog zeker! de gsi is nog niet ingeschreven en verzekerd maar kan het niet laten ermee rond te toeren :angel is wel blanco gekeurd!! je komt me zeker tegen op de meetings !

Zo, eindelijk eens mooi weer om foto’s van mijn manta te maken :)

dit is mijn manta.
    moet hier en daar nog wat aan gebeuren voor ie weer zomer klaar is

oke ik zal weer dom zijn maar hoe krijg je foto bij de dingen die je verzend

kan ik ook effe wat foto laten zien van mijn auto zal wel snel moeten want volgende week gaat hij de garage in en ga ik hem uit elkaar halen :D

effe snel foto’s maken:P

bij picture uploader.
    foto van je schijf halen met bladeren.
    eventueel formaat aan passen.
    dan upload je hem als ie hem laad krijg je twee regels te zien.
    een van die twee moet kopieren en plakken in je nieuwe bericht.

zet er ook effe een foto bij :)

C:Documents and SettingsRedmenMijn documentenmjin autoDSC00295.JPG

dacht doe er nog maar 1 bij :P

Mooie CC!!!

thx :D hijs nu wel iets anders maar hij wordt wel weer mooi wordt van het voorjaar hellemaal overgespoten zelfde kleur / want zitte wat krassen her en der en nog wat roest weg halen:angel

meer foto’s op
    http://www.mantabclubhageland.be
    of kom zelf kijken op onze meeting.

netjes zeg, 3 hele andere types zo, gaaf :)

Origineel gepost door mantalica

meer foto’s op
    http://www.mantabclubhageland.be
    of kom zelf kijken op onze meeting.

Knappe verzameling. :wub
    Nu die halve Renault nog erbij hé. :P

25 berichten aan het bekijken - 676 tot 700 (van in totaal 1,514)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.