Wie kent deze Corsa

Forumindex Forums Modellen Corsa Wie kent deze Corsa

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur

Kent iemand deze Corsa of heeft er meer info over..
    http://link.marktplaats.nl/691137838″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Het is een ingevoerde auto. En met zo’n uitlaat zeker niet in originele staat.

Ziet er op de foto’s wel leuk uit voor een tuningsproject. king:

dis staat volgens mij al heel lang te koop… :hmmz :hmmz

@corsaracer wrote:

dis staat volgens mij al heel lang te koop… :hmmz :hmmz

Daarom vraag ik me af of er iemand is wezen kijken..

misschien ff checken op t corsa a forum.. maar deze zou ik lekker orgineel houden.

Vind m wel netjes op de foto’s

Krijg gelijk weer Heimwee (Deuren zeggen Sport, maar is een Echte GSi):

Willem

staat al een tijdje te koop en is al menigmaal ter sprake gekomen op het corsa a forum .

orginele staat is bij mij niet een sportdemper , gespoten sideskirts en ga zo maar door .

Als ik me niet vergis is de vraagprijs wel enorm gezakt sinds dat hij voor het eerst gespot werd op MP .

datum aanvang laatste tenaamstelling zegt genoeg denk ik : 05-02-2010 staat er dus al 3 jaar .

Dan kunnen wij er wel vanuit gaan dat het geen beste is staat immers niet voor niets 3 jaar te koop
    Of motor en bak rot of die bodem krokant enz enz :puke

Het lijkt wel of er erg weinig koelvloeistof in het expansievat zit, of zie ik het nou verkeerd. :hmmz

cora staat al wat jaren tekoop.
    vind ik niet gek.

-hij is toch van 91
    -gsi.
    -geen luxe
    -hoge vraagprijs (zelfde geld rijdt je zowieso een knappe b gsi uit 2000, en een mindere knappe c gsi
    -liefhebbers auto.

denk dat hij niet rot zal zijn. foto’s zien er goed uit.

@robert_corsa wrote:

cora staat al wat jaren tekoop.
    vind ik niet gek.

-hij is toch van 91
    -gsi.
    -geen luxe
    -hoge vraagprijs (zelfde geld rijdt je zowieso een knappe b gsi uit 2000, en een mindere knappe c gsi
    -liefhebbers auto.

denk dat hij niet rot zal zijn. foto’s zien er goed uit.

Hmmm.
    Heb persoonlijk liever een corsa a gsi dan een B en dan vooral als een LATE B die minder mooi en trager (geloof ik) is als de eerste B gsi-tjes.

Ga toch eens kijken van de week..

vraagprijs is niet zo gek hoor voor een a gsi .

ga maar eens op zoek naar een a gsi of b gsi , welke vind je eerder denk je ???

meende dat de vraagprijs eerst ergens rond de 3000 lag en daarom geen animo , maar voor 1750 zou ik ook wel een echte A gsi willen .

De beste man heeft gewoon de echte liefhebber nog niet getroffen en nu misschien wel .

voor de topicstarter , hij staat er al 3 jaar , dus vraag zowiezo even of hij al 3 jaar op dezelfde plek staat of dat hij zo nu en dan gebruikt is en kijk goed naar de zwakke plekken bij deze auto’s .

Desnoods wil ik je de zwakke plekken wel vertellen via pm mocht je daar interesse in hebben , ik ben zelf namelijk een corsa a aan het strippen en ben nu wel alle plekken tegen gekomen hahaha

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.