Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › WIE HELPT MIJ??? HET GAAT OM MIJN D KADETT
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 5 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
25 juni 2011 om 18:46 #17236607
HALLO
EVEN VOORSTELLEN
IK BEN MICHAEL EN HEB 5 D KADETTEN GEHAD MAAR OOK ALLE 5 WEER VERKOCHT
NU HEB IK WEER 1 GEKOCHT OM COMPLEET TE RESTAUREREN
NU HEB IK WEL WAT IDEEN IN MIJN HOOFD HOE DE AUTO ER UIT MOET KOMEN TE ZIEN
MAAAAAAAAAAAAR IK WIL ER GRAAG EEN ANDER DASCHBORD IN HEBBEN
ZIJN ER HIER MENSEN DIE WETEN WELK DASCHBORD ER EEN BEETJE IN TE MAKEN IS
HET LIEFST WEL VAN OPEL
IK DACHT AAN AAN ASTRA F OF GMAAR ANDERE IDEEN ZIJN WELKOM
KIJK OOK EVEN OP MIJN SITE http://www.handelsonderneminghzn
IK WIL EEN D KADETT WAAR GEEN 2DE VAN IS
MVG.:MICHAEL
25 juni 2011 om 19:10 #17867831welkom, gooi eerst een je capslock uit .
mooi kleurtje verlagen en dikke velgen eronder.. ander blok erin en gaan:D
25 juni 2011 om 19:13 #17867832en hier foto’s posten uiteraard
25 juni 2011 om 19:30 #17867833http://www.handelsonderneminghzn.nl
daar zullen de foto’s van de kadett op komen
ik weet niet hoe ik ze hier krijgik wil ook de motorruimte en de 4 wielkassen laten stralen
zijn er mensen die weten waar ik dat kan laten doen
het liefst in drenthe26 juni 2011 om 20:08 #17867834Motor ruimte laten stralen?
En de wielkassen?Ik zou als ik jou was eens met een borstel op de tol beginnen.
Denk dat je met stralen een hoop geld kwijt bent terwijl het niet echt nodig is.
Ook heb je kans dat sommige delen die dunner zijn te warm worden en krom/bol gaan staan.Tevens zou ik eerst even je website afmaken, ik zie namelijk weinig van de D kadett.
Maar een D kadett turbo diesel? Met zon 1.7 Cdti blok ( dacht ik dat die zo hete ) er in en dan andere chip en turbo?
Moet wel 170 pk uit te halen zijn, heb je best iets aparts ;)26 juni 2011 om 20:41 #17867835ik zou hem wel stralen. kost een paar duiten, maar dan heb je het in 1 keer goed.
076 wokkel, als het plaatwerk bol/krom gaat staan dan straalt de straler wel met te grove straalzand.
en als je hem laat stralen meteen in de lasmenie, of epoxy.
met stralen komt een hoop te voorschijn, wat je niet met het blote oog kan zien.(bijv. onder de lak).
en als je dan toch nog bang bent dat het plaatwerk een grote golfplaat word, dan kan je altijd nog tegen de straler zeggen dat hij de bekende plekken alleen straalt. maar nog maals, een straler weet van wanten en weet ook precies welk straalzand hij moet gebruiken.(als het een goeie straler is).27 juni 2011 om 12:17 #17867836Ja okee, daar heb je gelijk in. Ik dacht dat auto plaatwerk zo wie zo snel ging vervormen doordat het erg dun is.
Maar mooi dat dat niet zo is.En inderdaad die epoxy is echt goede rotzooi!
27 juni 2011 om 12:34 #17867837is alleen kut als je de massa van je koplampen en dergelijke weer goed wil krijgen haha king:
27 juni 2011 om 15:13 #17867838de website is niet bedoeld voor alleen mijn project
maar om te laten zien wat ik er parttime bij doe
foto’s van de kadett zal ik er zsm opzettenheb geprobeerd met de borstel op de tol
en dat werkt wel
er gaan alleen veel uren in zitten
maar ik heb de tijd
ik heb er een jaar voor uitgetrokken om de kadett klaar te hebben
lijkt lang!! maar ik werk 40 uur in de week voor de baas en daarnaast nog eens 15a20 uurvoor mij zelf
dus daarom duurt het ook even voordat er foto’s op mijn site komen
maar nog een paar weken en dan heb ik vakantie en dan kan ik er echt mee aan -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.