wie heeft er nog z,n dienstplicht vervuld????

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer wie heeft er nog z,n dienstplicht vervuld????

9 berichten aan het bekijken - 51 tot 59 (van in totaal 59)
  • Auteur

Drie jaar geleden Kon. Marine verlaten na 9 jaar dienst…l-m fregatten gehad
    en HrMs Rotterdam,enz veel oefeningen, 2x uitzending afrika…;);)leuke tijd!!

maar eehh nu weer terug :hmmz:hmmz ??? voor ff dan:D

ouwe hap; 74-1
    opleiding in Tilburg als chauffeur op een trekker-oplegger 514.
    Daarna me uitgerust bij de 110 verbindingsdienst in Naarden en Harderwijk

origineel gepost door boyanka

origineel gepost door Omega2.2-16v

origineel gepost door boyanka
    :agentvoorgoed ongeschikt, meer zeg ik lekker niet;)

I5:hmmz:D

:Pje bedoeld S 5. nee dat niet:agent

Neej je moet natuurlijk geen hele barak vol kromlopende militaire hebben he :P

Heel gek, altijd word er over elk detail moeilijk gedaan als een of andere groepering benadeeld word, ik heb homo;s en zwakzinnige nou nog nooit horen demonstreren tegen de s5.

Ol ben wel opgeroepen maar ik hoefde niet meer, werd in ’00 pas 18. Maar voor sommige idd zou het geen verkeerde oplossing zijn….heb er op me werk wat rondlopen, valt geen land mee te bezeilen…

Was net te laat werd in ’00 18 hoefde helemaal niet maar ingeschreven voor beroeps.

Maar helaas afgekeurd.:argue

Gr Jack

Neej je moet natuurlijk geen hele barak vol kromlopende militaire hebben he :P

Heel gek, altijd word er over elk detail moeilijk gedaan als een of andere groepering benadeeld word, ik heb homo;s en zwakzinnige nou nog nooit horen demonstreren tegen de s5.

Ol ben wel opgeroepen maar ik hoefde niet meer, werd in ’00 pas 18. Maar voor sommige idd zou het geen verkeerde oplossing zijn….heb er op me werk wat rondlopen, valt geen land mee te bezeilen… [/quote]

:agentgeen van alles kom ik voor in aanmerking, ze waren alleen een beetje bang van me.:D

88-1. opleiding van 4 maanden bij hilversum. daarna ‘paraat’ in havelte.
    ik zat bij de geneeskundige dienst. heb 6 maanden, met 3 maatjes, in een burger ziekenhuis gewerkt. diaconessenhuis in meppel. lekker ieder een eigen kamertje in de zusterflat en helemaal niets meer met het leger te maken gehad. alleen eind van de maand m’n salaris.dat was een geweldige tijd. ook om doktertje te spelen in de zusterflat:P

origineel gepost door Dualramfreak
    88-1. opleiding van 4 maanden bij hilversum. daarna ‘paraat’ in havelte.
    ik zat bij de geneeskundige dienst. heb 6 maanden, met 3 maatjes, in een burger ziekenhuis gewerkt. diaconessenhuis in meppel. lekker ieder een eigen kamertje in de zusterflat en helemaal niets meer met het leger te maken gehad. alleen eind van de maand m’n salaris.dat was een geweldige tijd. ook om doktertje te spelen in de zusterflat:P

Je heb dus in andere schuttersputjes gelegen dan wij:jerry
    You kinky basterd:angel

dat weet ik nog wel niet
    heb in mijn tijd ook wel t 1 en ander meegemaakt

had ik geen zusterflat voor nodig:jerry:jerry

Ik had geen dienstplicht (ben nu 31). Denk eigenlijk ook wel dat ik afgekeurd was op mijn ogen….

9 berichten aan het bekijken - 51 tot 59 (van in totaal 59)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.