wie doet bijklussen ???

Forumindex Forums Modellen Astra wie doet bijklussen ???

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

hallo allemaal

bij mijn auto opel corsa A uit 91 moet de thermostaat vervangen worden,de garage vind ik te duur,gun ik liever dhz een zak-cent voor het maken van de auto,liefst omg nieuwegen/utrecht.

gaat om het volgende , de thermostaat vervangen van een opel corsa A met een C12nz u9 BLOKJE DER in.

ik hoor van van jullie

grmik83

hmm dacht dat ik hier gister ook al op gereageerd had.

of heb je hem bij elk type neer gezet?

[rquote=1920494&tid=146979&author=soepkiepe]hmm dacht dat ik hier gister ook al op gereageerd had.

of heb je hem bij elk type neer gezet?[/rquote]

Onze beste Mik83 heeft ook deze post/topic neergezet in het Corsa gedeelte en daar heb jij wel/ook gereageerd :D

Groeten, Rik :D

klust ook bij, als het maar niet te moeilijk word………………:D:D:D:D:D

heb nog een kompleet motorblok van een honda crx vtec uit elkaar liggen, dat is ons projeckt samen met mijn zoon.

ik heb al persoonlijk gereageerd en nu ook maar via het corsa deel .

heb daar een kosten plaatje neer gezet met de prijs van http://www.hbase,nl waar zeg maar Brezan en Rijsbergen groep mee werken .

het is zo simpel als je maar weet welk blok er in is gemonteerd ,,pech is dat het al het blok is met een distributie riem waar de thermostaat achter verstopt zit dus moet die zooi los.

dan vervang je dat meteen de oude zooi weer met de oude waterpomp de oude riem op spannen is vragen om problemen .

Bert

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.