werkzaamheden 2012 (goedgekeurd tot 2013!)

Forumindex Forums Modellen Kadett werkzaamheden 2012 (goedgekeurd tot 2013!)

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur

Super!!

De rechter spiegel had ik wel laten zitten maarja zo is het wel lekker 80’s :P

Keurige bumper die je hebt gehaald.

Ach, ik koop ook wel eens wat waarna ik na een paar weken zeg van : Jasses, dr af die rotzooi !!
    Zoals die booskijkers van mn E, die hebben er nooit opgezeten maar wel stad en land afgezocht voor die dingen haha.

Je hebt maar een mooiie E maar dat heb ik wel vaker gezegd.

Alleen die rechterbuitenspiegel…………………………

Rik :)

Ach,mocht het niet bevallen zonder rechterbuitenspiegel,dan gaat ie er gewoon weer op.Dat kost me dan niets.
    Ik heb voor de bumper €35,- betaalt en hij heeft er nog 1 liggen,ook helemaal nieuw.Als ik het goed gezien en begrepen heb is het een bumper voor een diesel,want onder de kentekenplaat zijn de vakjes weg.Maakt niet uit,krijgt de automaat extra koeling.

Maar ik ben blij dat ik de stap gezet heb,en weer een normale bumper op de auto gezet heb.Is toch wel strakker.
    Zelfs mijn vrouw vindt het een stuk beter zo.

Afgelopen zondag was toch wel de mooiste dag van het paasweekend.
    Ik heb de klepdekselpakking vervangen,want deze was uitgedroogd en lekte dus olie.
    Gelijk even de deksel mooi schoongemaakt en de nieuwe pakking erop gemonteerd..
    Is dus duidelijk de moeite waard want hij bleef steeds wat olie erdoorheen persen.
    De nokkenas vindt ik er best wel netjes uit zien (zover ik er verstand van heb)
    groetjes Marcel.

Goed bezig!

netjes !!

Rik :)

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.