Welke winterbanden op astra H

Forumindex Forums Modellen Astra Welke winterbanden op astra H

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

hallokes allemaal

welke winterbanden gaan jullie steken?
    of welke zijn prijs/kwaliteit goede banden?

als je winterbanden wilt moet je ze nu kopen ;)

Ik heb deze week een set stalen velgen + vredestein snowtrac 2 banden gekocht .

banden hebben allemaal 7 mm profiel .

set komen onder een vectra B station vandaan en komen onder mijn astra G station en ik heb de zet kunnen kopen voor de mooie prijs van 160 euro ;) ( in de drukke winterbandentijd en wanneer iedereen zoekt had deze set 250 – 300 gekost )

ik heb eerder op vredestein gereden en deze banden bevielen mij destijds zeer goed , dat is ook de reden dat ik nu deze set gekocht heb .

Ik rij al twee winters op Continental TS830. Ben hier erg tevreden over. Over de snowtracs van Vredestein hoor ik ook veel goede berichten.

Lees anders hier wat reviews: http://www.autobandentest.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;

Koop goede banden, geen goedkope (tenzij ze goed zijn)!

vredestein prijs gevraagd en goede reacties over gehoord, dus deze zal het wel worden

mag toe

Vredestein Snowtrac 3 zijn als beste getest.
    Daarnaast zijn goede banden: Goodyear, Bridgestone, Prelli etc.
    Net als bij Michelin betaal je veel voor het merk.

Zelf rijd ik op de Snowtrac’s en dat bevalt me super.

het b merk van Continetal heeft de Semperit winterband wij rijden met 2 opels(1 astra en 1 vectra ) met deze banden zowel op de zomer banden als de winterbanden ,op de caravan heb ik de semperit van life zitten zijn in verhouding prijs kwaliteit zeer goede banden stil slijtvast en zien goed uit en worden gemaakt in Duitsland bij Conti

kijk voor de prijs is op http://www.autobandenmarkt.nl

Bert

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.