welke veerpootbrug op een X1.2XE..

Forumindex Forums Modellen Corsa welke veerpootbrug op een X1.2XE..

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Auteur

zou graag een veerpootbrug op een X1.2XE eco. plaatsen.

welke is hiervoor geschikt/heb ik nodig/past hier op.

iemand iets in de aanbieding MISCHIEN omgeving utrecht .

bb
    king:

Misschien heb ik t mis, maar volgens mij is een X12XE zo klein gebouwd dat elke veerpootbrug voor een Corsa B er op past.

Daar past zover ik weet elk type op.
    Winparts levert de goedkoopste, prima ding:
    http://www.winparts.nl/230/auto-styling/onderstel/veerpootbruggen/0072426/strut-f-up-op-corsa-b-1-2-1-4-ecote” onclick=”window.open(this.href);return false;

Diezelfde vraag heb ik voor een X10XE
    Iemand suggesties? :)

Er staat mij iets van bij dat dat niet past, een veerpootbrug van een X14XE op en X10XE/X12XE. Volgensmij kan dat niet omdat het gasklephuis anders is bij een X12XE. Wie kan dit bevestigen?

Bij mij is het probleem dat het remvloeistof reservoir te hoog zit!
    Gepast met een veerpootbrug van een X12XE, maar kwam daar niet mee weg helaas..
    Hoop op een type die zich daar mooi langsheen buigt :-P

dus van een 1.2-1.4-1.6-gsi past allemaal dus..

als ik het goed heb begrepenn.. :hmmz

bb
    king:

@joop1970 wrote:

Daar past zover ik weet elk type op.
    Winparts levert de goedkoopste, prima ding:
    http://www.winparts.nl/230/auto-styling/onderstel/veerpootbruggen/0072426/strut-f-up-op-corsa-b-1-2-1-4-ecote” onclick=”window.open(this.href);return false;

Die past zelfs perfect op de 2.0-16v motor. Koopje!

Dat wist ik niet! Goed alternatief voor de 130 euro kostende variant van mtech die nog gespoten moet worden….

mooi ik ga zoeken..
    bedankt voor al uw advies.

mag slotje op.

bb
    king:

Waarom moet er een slotje op Corsa B(lack)B(erry), je kan in dit topic antwoorden als je een mooie gevonden heb, met mooie foto’s erbij..

Willem

@OpelRobin wrote:

Diezelfde vraag heb ik voor een X10XE
    Iemand suggesties? :)

@OpelRobin wrote:

Bij mij is het probleem dat het remvloeistof reservoir te hoog zit!
    Gepast met een veerpootbrug van een X12XE, maar kwam daar niet mee weg helaas..
    Hoop op een type die zich daar mooi langsheen buigt :-P

Weet iemand misschien welk type veerpootbrug ik zou kunnen kiezen?
    Alvast bedankt voor de moeite! :wors

bedankt ..@joop1970

-Winparts levert de goedkoopste, prima ding:
    http://www.winparts.nl/230/auto-styling” onclick=”window.open(this.href);return false; … -1-4-ecote

*wie besteld weleens wat bij winparts..en kan voor mij deze gelijk mee bestellen in omgeving utrecht..

graag via PM.

BB
    king:

Bestel gelijk de draagarm brug mee. Scheelt ook een berg, auto heeft veel minder onderstuur daarna. Verzendkosten zijn iets van 7 euro.

Als iemand zo’n veerpootbrug bij Winparts heeft besteld en vervolgens heeft gemonteerd, dan ben ik erg benieuwd naar de bevindingen(pasvorm, afwerking, foto’s etc) ;)

Veerpootbrug van winparts past perfect, heb hem zelf ook (willem had hem ook op zijn combo). Maat van mij ook in zn gsi. Voordeel is dat de aansluitingen kunnen scharnieren en je de lengte in kunt stellen. Genoeg variabelen om een 100% pasvorm te creeeren.

De draagarmbrug is van 100% aluminium, daar zou ik voor het mooie een paar grote carroserie ringen tussen de moeren en de brug doen, anders draai je het alu verrot.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.