Welke sensor heb ik nou nodig??

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Welke sensor heb ik nou nodig??

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door .
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

Jongens ik zit met een probleem. Ik wil een nieuwe parkeersensor kopen, omdat mijn systeem vreemde fouten geeft. Daar heb ik echter al een apart topic voor: Problemen parkeerhulp/parkeersensoren.

Nu begrijp (correct me if I’m wrong) dat de sensor rechtsachter de overige sensoren aanstuurt. Dus ik denk, die ga ik vervangen!

Echter, nu gaan er verschillende verhalen de ronde en ik weet nu niet meer welke ik moet hebben!
    De verschillende verhalen:
    – de buitenste twee zijn het zelfde en de middelste twee.
    – alle sensoren aan de achterkant zijn het zelfde (volgens VOD)
    – alle sensoren zijn verschillend.

Nu staan er op de betreffende sensor verschillende codes:
    12787793
    0 263 003 208
    2231d 14.02.05/02
    965

Eén iemand wist mij te vertellen dat de code 2231d het verschil maakt. De rest hebben alle sensoren. Klopt dit? Moet ik specifiek een sensor hebben met die code? Of maakt het allemaal geen bal uit?

Zijn aan de achterzijde allemaal hetzelfde…

Maar waar is dat 223d1 nummer dan voor? Dat is bij iedere sensor weer anders!

Produktienummer en datum

Oke! Dus dat is gewoon een bepaalde batch die op het zelfde moment zijn gemaakt?

Hmm dan vraag ik me weer af of het wel zin heeft om er eentje te vervangen… Pff ik snap echt niets van het probleem… :( :???:

Misschien dat meer mensen eens mee kunnen denken? Problemen parkeerhulp/parkeersensoren

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.