Welke schakelaars/knoppen horen hier? (Corsa B)

Forumindex Forums Modellen Corsa Welke schakelaars/knoppen horen hier? (Corsa B)

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur

Hoi,

Ik vroeg mij af wat er normaal gesproken op de plekken van de rode en de gele cirkel is aangebracht. Heeft iemand daar een idee van?

de rooie cirkel kan een knopje in voor de mistlampen voor
    de gele kan een regelaar in voor het dimmen van het dashboard den ik
    zou ook nog kunnen dat daar de regeling voor de koplamphoogte kan.

rode cirkel is ruimte voor schakelaar koplamphoogte verstelling ;)

dashboard dimmer zit horizontaal onder de lichtschakelaar ;)

Geel bedoel je crossagek ;)

Rood is mistlampen voor
    geel is hoogteverstelling koplampen

Dimmer tellerverlichting zit is het wieltje onder de lichtschakelaar.

Rood is mistvoorlicht
    Geel is Koplamphoogte verstelling (optioneel / vanaf 1998 standaard en verplicht)

Willem

Aha!! Ik ben altijd nieuwsgierig naar die lege plekjes in de hoop dat er nog wat in te bouwen valt etc. Wat betreft die mistlamp had ik natuurlijk zelf moeten weten als ik logisch nadacht lol.
    Bedankt man!

zo zijn er ook nog plekken voor de stoelverwarmings schakelaars in de corsa-B / Tigra-A:

leeslichten:

alarmlichtschakelaar voor fabrieks alarm (met alarm led):

Willem

Hey bedankt man voor die foto’s. Ik vind zo’n vol stuur (airbag) veel mooier dan die oude stuurtjes. Denk dat ik maar eens op zoek ga naar zo’n stuur. Stort (?).

Dan moet je ook een airbag werkend in bouwen, best wel veel werk. Makkelijkste is om een gsi stuur zonder airbag te regelen.

sloop heeft ze vast wel, maar hou je er rekening mee dat wanneer je nu geen airbag hebt, en er dan een stuur in zet met airbag dat je die ook werkend moet hebben?
    als ik me niet vergis moet je dan ook een airbag lampje in je dashboard maken.

Hoeft allemaal niet ( qua airbag )

Kan goedgekeurd worden met n reparatie/adviespunt ( airbag of gordelspan systeem functioneerd niet )

Ik heb een stuur gevonden op een sloperij bij mij in de buurt. Die van een Opel Astra uit ’98. (maar dwalen nu af in topic.. misschien dan maar een project topic gaan maken want er moet een hoop gebeuren).

Als het stuur niet naar je zin is, en je hebt er geen of weinig moed in om die airbag in orde te maken kun je nog steeds een leuk sportstuurtje overwegen king:
    Grt

Ooh nee ik wil gewoon een originele opel stuur. Ik hoef geen sport. Het is een 5 deurs corsa :). Wil gewoon een ‘massivere look’ geven aan het geheel. Zo’n stuur met airbag vind ik ‘voller’ (en mooier) dan zo’n drie spaken stuur.

Meende dat astra G stuur niet paste in een corsa B.

Is een dikkere of dunnere stuurnaaf.

Zou er effen een nieuwe topic over starten of willem-v6 pm sturen voor verduidelijkheid voordat je dadelijk alles hebt los liggen.

Astra g stuur past idd niet. vectra sturen wel

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.