welke plaatwerk van andere opel past ook op ascona c ??

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling welke plaatwerk van andere opel past ook op ascona c ??

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

hallo. ik ben erg benieuwd of er plaatwerk van een andere type opel (manta kadett astra) ook op een ascona c passen. ik heb namelijk deze vraag. omdat ik graag andere bumpers op mijn ascona c wil hebben ik vind het nu zo kaal aan de voorkant en achterkant.maar ik wil geen styling bumpers die centimeters uitsteken hahahaha. ik hoor het graag mvg michael

Vectra neus komt aardig in de buurt…

@ascona_fanatic wrote:

Vectra neus komt aardig in de buurt…

Maar zal echt niet zomaar passen, denk niet dat het een 1 geheel gaat vormen.
    Misschien kun je een Calibra bumper aanpassen, buiten plaat van calibra bumper bestaat uit een stuk kunststof, van een vectra zijn allemaal aan elkaar geschroefde gedeelten.

Tip; misschien kun je nog ergens een spoilerkit van de laatste produktiejaren uit 1987/1988 scoren.
    Deze hadden een standaard kunststof voorspoiler.
    En de GT en of sprintversies hadden zelfs een achterspoiler ONDER de achterbumper en zijskirts.
    Staat ook niet onaardig.
    Voorbeeld;
    http://www.ascona-info.de/Ascona_Sprint.html

Of natuurlijk een Irmscher kitje maar zal wel niet makkelijk aan te komen zijn.

Ik heb nog wel een GT onderspoiler liggen ;)

niks is t zelfde , het is wel mogelijk een manta b bumper pas te krijgen maar dit ziet niet uit ,

er zijn meerdere kit gemaakt voor de c ascona van oa , irmscher , mattig , zender, mantzel ,lexmaul

http://www.ascona-info.de/Ascona_Tuning.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
    hier staan enkele op , er zijn er meer gemaakt maar die staan hier ni bij
    ebay klein anzeige en dergelijke in de gaten houden is t beste mocht je zo iets willen sommige zijn wel te krijgen geregeld

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.