welke lambda is het beste

Forumindex Forums Modellen Tigra welke lambda is het beste

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

ik had het vermoeden al. de tig liep aardig duur in verbruik.
    ff de paperclip methode toegepast en daar kwam uit, 10 knipper – pause – 3 knipper = 13
    ook ff de lambda zelf gemeten, deze bleef op 0.75 staan, met en zonder warme motor.
    dus de lambda sonde kapot.

ik rij hier al 2 weken mee rond, nu hoop dat de kat het niet begeven heeft.
    want als de tig warm is, en ik zet hem uit dan tikt de uitlaad. zo heet is die en koelt ie af.

wat voor merk moet ik hebben, als ik naar de opel dealer ga dan betaal je de hoofdprijs.

Ik koop altijd een bosch bij de automatrialen zaak. Probeer fsrs-opelwebshop.nl

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

heb ooit eens een 1 draads lambda op gehaalt bij de dealer
    koste geen drol

bedankt voor de reaktie’s.
    zal morgen een op pad gaan.
    de tig moet voor dinsdag weer klaar hebben, dan moet weer naar m,n werk.
    dus nog tijd zat.

pffff bij de dealer kosten ze 146 euro hier in hoogeveen. ik zei zit er goud in ?
    ff verder gebelt, nu heb ik er één voor 74 euro dat lijkt er meer op, maar die moest besteld worden. maandag is die binnen.
    ééntje van Bosh.

:jerry :jerry word het een auto loose zondag

op de sloop kosten die dingen 10-25 euro. heb er laatst nog 1 gehaald. deed het prima.
    oh en ik hb ook n tijd met een kapotte gereden. kan weinig kwaad behalve dat t co voor geen meter klopt.

gert, bel emmink eens ;)
    denk ook dat ie dan besteld moet worden, maar die is over het algemeen ook niet erg duur.

@ Keneda, ik was hem al tegen gekomen.

@ soepkip,
    ik had emmink, werveda enz enz, al gebelt vanmorgen
    die hebben een imitatie leggen, zonder kabel. en die kosten 55 euro (en voor 100 euro elende) :jerry
    dan moet ik de oude lambda van mij eraf knippe, en met een koppel stukje er tussen weer aan elkaar zetten.
    ik mot die imitatie spul niet op mun opeltie, kan mischien wel goedkoop zijn, ik zeg altijd goedkoop is duurkoop.
    ik heb er nu een bij jari bestelt compleet met kabbel (76 euro Bosh).
    hoppa de oude eruit, nieuwe erin (met koppervet er tussen) klik en rijden maar weer.
    A.s. maandag is die binnen, ff met m,n dochter heen dan zet ik hem er s’middag in.
    dan ff tanken bij shell aan de alteveer straat. nog ff bij die rooie astra langs rijden :D

Ik haal ze ook van de sloop, kost idd 10 euro, ene uitzoeken wat nog een beetje redelijk is, nieuw is aardig prijs kaartje, imitatie doe ik niet aan, ik heb er laats ene gehad nieuw, moes je de kabel omzolderen, en dan klopte er nog geen zak van

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.