Welke kofferpompjes voor toegemaakte koffer?

Forumindex Forums Modellen Kadett Welke kofferpompjes voor toegemaakte koffer?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

Ik heb op men kadett een toegewerkte koffer maar deze blijft niet meer open omdat hij te zwaar is voor de pompjes die er nu inzitten, dus hierbij mijn vraag. Wie van jullie heeft misschien een toegemaakte kofferdeksel en welke pompjes zitten erop om em omhoog te houden?
    Heb er al gevonden maar wil toch even jullie gedacht horen of deze sterk genoeg zijn.

http://www.autostyle.nl/interieur/gasdrukveren/achterklep-lifts/bh-6310h.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Flink wat kg plamuur en een zware spoiler? ;)

@chieltjuh wrote:

Flink wat kg plamuur en een zware spoiler? ;)

Is toegelast en dan geplamuurt maar niet zelf gedaan, heb m zo gekocht. En de spoiler is een gewone originele gsi spoiler dus niet zo heel zwaar, maar mijn pompjes zijn ook wel versleten.. Maar voordat ik er nieuwe koop wil ik toch wel een gedacht hebben over hoe sterke ik er moet streken.

ik denk dat je met orginele kleplifters prima uit de voeten kan, mits ze goed zijn.

@Paullus wrote:

ik denk dat je met orginele kleplifters prima uit de voeten kan, mits ze goed zijn.

Daar twijfel ik eig wel over, omdat de kofferdeksel toch echt wel zwaar lijkt. Weet mss iemand hoeveel Nm er op de originele kleplifters zit?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.