Welke is nu het meest populair, oftwel, wat rij jij?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Welke is nu het meest populair, oftwel, wat rij jij?

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 58 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door .
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 145)
  • Auteur

Ben wel benieuwd waar de meeste nu in rijden die hier actief (of minder actief mag ook), zijn op het forum, vandaar dit polletje. Gewoon uit nieuwschierigheid.

wie doet ermee?

Groet,

LeeriC

Voor de Vectra-B vindt ik de station vele malen mooier als de overige carrosserie varianten.
    Een -C GTS is toch ook wel erg mooi! Maar vindt een C-station in de juiste uitvoering net zo mooi, alleen een station heeft wat betere praktische bruikbaarheid:wors

ik rij een manta a

Heb een hele mooie B1 Sedan, en ben er erg groos mee…

Vind het een echt mooie auto..

Willem

uiteraard de GTS:wors

Ik blijf de voorkant, tot aan de B slijl, van een b2 een van de mooiste ontwerpen vinden van mainstream wagens. Alleen had de B iets groter mogen zijn. Tot voor kort ( voor ik mijn C kocht) was ik zeer blij met het uiterlijk van mijn B2 cdx sw… maar als hij naast een recentere wagen stond dan leek hij toch zo klein en verouderd. De volumes van de c met het ontwerp van de b met wat strakke opsmuk en kleinere naden tss. de koetswerkonderdelen en hij was perfect geweest.
    Hoewel ik nu met een C station rij, vind ik van de c eigenlijk enkel de gts echt mooi vanwege de daklijn….maar de kofferruimte en gemak van de c sw is ongenaakbaar.
    Joris

origineel gepost door jorisverbaeten

Hoewel ik nu met een C station rij, vind ik van de c eigenlijk enkel de gts echt mooi vanwege de daklijn….maar de kofferruimte en gemak van de c sw is ongenaakbaar.
    Joris

100% mee eens. Zonder kooters en gewoon behoefte aan ruimte had ik zeker een GTS gehad…

Hatchback GTS 2.8 V6 Turbo :wors

:agent

Vet!:thumbup:agent

uiteraard een pamperdoos, euh ik bedoel een station :P

Smaken verschillen.
    Voor de B vind ik zeker de sedan mooier. Het zijprofiel van een auto die is ontworpen als een sedan vind ik zoals een auto hoort te zijn.

origineel gepost door Hawke
    Smaken verschillen.
    Voor de B vind ik zeker de sedan mooier. Het zijprofiel van een auto die is ontworpen als een sedan vind ik zoals een auto hoort te zijn.

mee eens
    en voor de C vind ik een GTS het beste ontwerp.

Gestemd op een station.

Erwin

Gestemd? Alleen als je een station rijdt hoor! :hmmz

Ik rij in een Vectra A2 hatchback, naar mijn mening een van de mooiste modellen onder de Vectra’s.

Vectra B sedan:thumbup foto komt nog … ff wakker worden! :D

Stations aan kop!!!

(had ook niet anders verwacht uiteraard )

Hier ook een station. Niet echt nodig want er zijn (nog) geen koters. Maar wel een grote hond en aangezien die regelmatig mee gaat moeten we toch een station hebben. Vandaar de C station. Maarrehhh, tis eg geen straf hoor!!!!!

Greetz Roel met een C.

Ik heb ook een C Station, de 2.2 DTI. Ik heb de ruimte echt nodig ivm 3 kinderen…

origineel gepost door Navy
    Gestemd? Alleen als je een station rijdt hoor! :hmmz

Rijd ik ook!

Erwin

Anders gekozen.
    Astra F GSI/Sport natuurlijk. Dé Opel die value for money bied, rijplezier, comfort met sportiviteit combineert, luxe en betrouwbaarheid. :) :thumbup

En leuk en mooi is natuurlijk, hoewel dat een subjectief begrip is..

origineel gepost door Jerremy
    Anders gekozen.
    Astra F GSI/Sport natuurlijk. Dé Opel die value for money bied, rijplezier, comfort met sportiviteit combineert, luxe en betrouwbaarheid. :) :thumbup

Dat allemaal bij elkaar en het is nog steeds geen vectra:jerry

Erwin

origineel gepost door Erwin1987

Anders gekozen.

Erwin

Heel scherp van jouw !

Daarbij vind je dat ook niet bij een Vectra.. Ja een OPC, maar als je ziet wat je daar voor moet betalen..
    En dan wat ‘ie kost om ‘m te rijden..

Daarom is het ook een Astra GSI. Ga nou geen appels met peren vergelijken ;)

origineel gepost door wim-v6
    Heb een hele mooie B1 Sedan, en ben er erg groos mee…

Vind het een echt mooie auto..

Willem

he wim ,wat een bloed mooie foto die twede:o:o:o
    vgr tonsr.

origineel gepost door Erwin1987

Anders gekozen.

Erwin

Heel scherp van jouw !

Daarbij vind je dat ook niet bij een Vectra.. Ja een OPC, maar als je ziet wat je daar voor moet betalen..
    En dan wat ‘ie kost om ‘m te rijden..

Daarom is het ook een Astra GSI. Ga nou geen appels met peren vergelijken ;)

Haha sorry kon het niet laten.

Erwin

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 145)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.