Welke handremkabel voor Astra G 1.6 8V MJ 2000

Forumindex Forums Modellen Astra Welke handremkabel voor Astra G 1.6 8V MJ 2000

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

Weet iemand hier welke handremkabel ik nodig heb voor astra g 1,6 8v bj 2000
    Bij de automaterialenzaak hadden ze 4 verschillende.

Ik heb trommels achter

je zou bij de dealer kunnen vragen, daar gaat het via chassis nummer. dan heb je zeker weten de goede.

Zoek het op via je kenteken. http://www.mijnautoonderdelen.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;

Er zijn 2 verschillende kabels met klauwen of met schijven welke bestaat uit 2 delen een voorste en achterste deel.
    Vandaar dat er 4 zijn. Jij hebt dus het voorste en achterste deel nodig benodigd bij trommels.

@Haasje17 wrote:

Er zijn 2 verschillende kabels met klauwen of met schijven welke bestaat uit 2 delen een voorste en achterste deel.
    Vandaar dat er 4 zijn. Jij hebt dus het voorste en achterste deel nodig benodigd bij trommels.

Ja klopt.

De kabel is af te stellen in de trommel zelf?
    Ik heb de oude er al af

Afstellen doe je in de auto onder de handrem hoes. Trommel hoef je niets aan af. te stellen in priciepe

@Haasje17 wrote:

Afstellen doe je in de auto onder de handrem hoes. Trommel hoef je niets aan af. te stellen in priciepe

bedankt. ik heb de hoes eraf gehaald en zie het idd. Waarvoor zijn die dingetjes in de trommels die je kan draaien met schroevendraaiertje?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.