Welke h4 lampen?

Forumindex Forums Modellen Astra Welke h4 lampen?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Hallo,

Ik kwam er gister achter dat mijn linker dimlicht stuk is gegaan, deze lamp is nog niet eens 1 jaar oud :thumbdown
    En nu zoek ik dus andere lampen, deze lampen waren van Pilot 55/60watt.
    Nu wou ik kijken voor h4 lampen 90/100 watt omdat die volgens mij meer licht opbrengst hebben.
    Of heb ik dit verkeerd?
    En wat zijn jullie ervaringen met deze lampen?
    Ze komen in een astra f uit 95 met gewoon de standaard koplampen.

AstraF23

Gewoon een setje goede Philips lampen erin.

Zijn wat prijziger, maar wel bewezen goed

Als je er voor kiest om bijv. lampjes van de halfords oid te nemen, dan zou ik als ik jou was gewoon bij de Action lampjes gaan halen, die kosten niks, en zijn net zo snel stuk ;)
    Philips heb ik ook, gaan lang mee

Philips lampen, ik begin er niet meer aan. In 2 verschillende auto’s heb ik bij elkaar 6 setjes philips lampen versleten, en die auto’s heb ik beiden een jaar gehad.

Daarna over op GP Thunder en 1 keer Osram gehad, die doen het in ieder geval nog steeds. GP Thunder is ook wat witter licht, ziet er mooi uit.

Action lampjes erin, kosten nog geen knaak en die van mij gaan al 2 jaar mee, gaan ze stuk dan kost het geen reet om te vervangen. De duurdere merken gaan niet langer mee maar kosten het veelvoudige.

Heb er maar gewoon weer Pilot lampen er ingezet, dit omdat ik het witte licht wel fijner vond rijden ;)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.