wegligging verbeteren astra F station

Forumindex Forums Modellen Astra wegligging verbeteren astra F station

7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur

Oh ja vergeten ! Mijn xenon set is idd binnen en zit er in ! Echt ideaal zo lekker veel licht

@sjaak trekhaak wrote:

Oh ja vergeten ! Mijn xenon set is idd binnen en zit er in ! Echt ideaal zo lekker veel licht

Veel werk bij een F?

Valt mee kwestie van oude lamp eruit nieuwe lamp erin xenon set in originele stekker pluggen + naar accu en 2 aardings draden aanleggen en voor de rest Is het de rest wat weg stoppen en vast zetten , nog geen uur werk

Ah.. aan de foto’s zie ik eindelijk wie nou degene is met opel-forum stickers op z’n astra :)
    Lichtgroene G astra station die altijd aan de overkant van de straat geparkeerd staat is die van m’n vrouwke.
    grt Arian.

@sjaak trekhaak wrote:

Valt mee kwestie van oude lamp eruit nieuwe lamp erin xenon set in originele stekker pluggen + naar accu en 2 aardings draden aanleggen en voor de rest Is het de rest wat weg stoppen en vast zetten , nog geen uur werk

Mooi om te horen :thumbup

genoeg tijd om me nog eens te bedenken tot de winter..

@sjaak trekhaak wrote:

Top om te horen!!

@akonings wrote:

Ah.. aan de foto’s zie ik eindelijk wie nou degene is met opel-forum stickers op z’n astra :)
    Lichtgroene G astra station die altijd aan de overkant van de straat geparkeerd staat is die van m’n vrouwke.
    grt Arian.

Ooh ! Haha zo dicht bij en niet door hebben , wel leuk om te horen dat er ook een straatgenoot op het opelforum zit ! Evt heb ik nog wel klijne opelforum stikkers liggen bij interesse ?

7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.