wegdraaien van de binnenspiegel.

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer wegdraaien van de binnenspiegel.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur

mijn binnenspiegel zit naar mijn gevoel wat losjes, en elke keer als ik me muziek wat harder draai, dan draait me binnenspiegel mee en het enige wat ik dan zie is me achterbank.

iemand nog tips om te zorgen dat me binnenspiegel wat steviger zit?
    het gaat by the way om een astra g.

Tijd voor een nieuwe binnenspiegel dude.
    Nou als de binnenspiegel al versleten is; hoe is de rest van de auto wel niet? ;)
    :jerry :jerry

:hmmz
    __

Er zit waarschijnlijk een schroefje in je spiegel aan de voorkant, draai die wat aan.

muziek zachter zetten :jerry
    en er is nix dat niet gefixt kan worden met Ductape king:

@jethro wrote:

Tijd voor een nieuwe binnenspiegel dude.
    Nou als de binnenspiegel al versleten is; hoe is de rest van de auto wel niet? ;)
    :jerry :jerry

dat wil je niet weten hahahaha.. nee de rest van de auto is nog erg fraai :P

@RicoW wrote:

ja dat heb ik laatst al ondervonden met een slang, maar het ziet der neit echt charmant uit als ik me binnenspiegel vast plak tegen me hemel hahaha

@dion87 wrote:

@RicoW wrote:

ja dat heb ik laatst al ondervonden met een slang, maar het ziet der neit echt charmant uit als ik me binnenspiegel vast plak tegen me hemel hahaha

Jawel juuh, ik zeg gewoon doen!! :jerry :kewlpics
    heheheheh

:kewlpics

als je de binnenspiegel uit de kom trekt (dus los van het pootje) en die iets opvult met bijv. tape dan blijft hij wel zitten hoor. heb ik wel vaker gedaan.

groetjes

kost je een seconde met secondelijm

Dit is een bekend probleem van de Astra G. Vorig jaar heb ik op de sloop in tientallen Astra’s gekeken en één gevonden die niet lam was. De kom in het spiegeltje scheurt nogal makkelijk waardoor deze niet meer klemt.

In de vakantie bij het uitladen van de auto klapte er iets tegen de spiegel aan en de huidige is nu ook al gescheurd. Best is inderdaad om een stukje karton of tape in de kom te doen.

Met ducttape kan je alles fixen :wors

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.