Weekend restauratie kadett D

Forumindex Forums Modellen Kadett Weekend restauratie kadett D

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 57)
  • Auteur

voor die klapraampjes kan je nu nieuwe/verbeterde scharniertjes kopen! (bij reprotec engineering bv)
    en klapraampjes zijn toch gewoon veel vetter dan vaste :)

en das zeker niet mis gerold hoor!

Ik ben -redelijk- tevrede met het rolwerk, als hij met de nieuwe schermpjes, en 4 zwarte wielen staat, zal ik nog even wat high-res foto’s maken ;)

En klapraampjes.. Tja..:hmmz

Om je lak mat te krijgen kan je matterings aditief er bij doen. Ongeveer 50 % als je em echt mat wilt hebben. Toevallig ben ik ook opzoek geweest naar matte verf en ik kreeg deze tip van een autospuiter. Het nadeel is wel dat je lak een stuk zwakker wordt en snel vervuild.
    Maar zo op de foto ziet zijdeglans er ook niet verkeerd uit :thumbup

Vind ‘m op de foto goed eruit zien KoekieTurbo! :) Beter gerold dan mijn Kadett-C… :) Mag ik vragen welke verf/kleuren je gebruikt hebt? Wil namelijk mijn Coupé Her-schilderen. :)

Het is mooi gelukt joostking::thumbup

Haha wat zegt iedereen dat toch! Het is echt niet supernetjes ofzo hoor:P

Ik heb gewoon praxis huismerk verf gebruikt, kleur is DiepGrijs. Gewoon goed schuren en ontvetten en met een goeie lakroller aan de haal. Dan heb je met een goeie dag rollen weer een strakke bak.

Alleen als je het buiten doet heb je wel snel last van vuil en troep in de lak, net zoals bij mij, maargoed, dat interesseerd me niet zoveel. Hij is weer hard, en 1 kleur, dat vind ik dan weer belangrijk:wub

origineel gepost door KoekieTurbo

@ Mayham,

Zijn die klapraampjes zo schaars ofzo? Wat is jouw voordeel er eigenlijk bij?

ik wil gewoon graag klapraampjes, wil hem lekker retro hebben, en daar horen klapraampjes bij. vind ik een leuk detail.

Ja van mij mag je ze komen omruilen. Als je de rubbers erbij hebt, en de oude steuntjes kunt kitten van de klapraampjes (3 zijn losgekomen tijdens demonteren) vind ik het best..:agent

doe mij ff wat foto’s van de losse scharnieren.

mijn ramen zijn compleet met rubbers etc.

jouwe ook? en waar kom je vandaan?

Ik kom uit Abbenes, (tussen schiphol en leiden zegmaar)

Alles zit er op en eraan, alleen zijn er 3 schanieren los van het raam. wil je daar perse een foto van hebben?:wtf

Wtf! Je was toch ook op Campzone dit jaar? Met een rode GSI ? :) Ik had een Oranje City bij mij…

Weetje hoevaak ik in omgeving Bollenstreek ben de laatste paar jaar… :D (schoonmoeders) Denk dat we een keer koffie gaan doen :P

Ik was op CZ ja, met een groene C kadett:vertag

u2u, heb een foto waar je op staat wss :P

u2u 2 mayhem + Aapje

origineel gepost door Aapje
    Wtf! Je was toch ook op Campzone dit jaar? Met een rode GSI ? :) Ik had een Oranje City bij mij…

Weetje hoevaak ik in omgeving Bollenstreek ben de laatste paar jaar… :D (schoonmoeders) Denk dat we een keer koffie gaan doen :P

die rode GSI was van me broertje ;)

Fuck dit man, die wereld is echt klein :D We moeten koffie doen Hakkie :)

Wat dacht je van een C-kadett meeting én koffie? :afro

Doen we t wel bij mijn werkplaats, want ik vrees dat dat de enige optie is dat mijn C er dan ook bij kan zijn:jerry

Als we ’t effe goed plannen kan ik met 2 C-tjes komen ;) Komt m’n vriendin in haar City :)

Vanmiddag even de nieuwe schermpjes gemonteerd, en de neus opgebouwd met nieuwe grill en 1 nieuwe koplamp:wors

http://www.stamgastuh.com/fotos/upload_fotos/neus_ddett.jpg

Ziet er goed uit man :D Past er lekker bij :D Denk als je mensen zegt: Het is de originele lak, dan geloven ze je zo :D

ps, mep je kenteken effe recht :P

Er moet nog wel meer recht gemept worden:P

Maar ik ben al gewend aan het idee dat het een botsauto is geweest, ik ben er ook niet al te moeilijk mee hoor!! Tis maar een Pekelbak..:jerry

Als het nou de C was, of de Manta400 had het een ander verhaal geweest..:D

Je hebt mijn Pekelbak al gezien? :D

Laswerk:

Zit morgen als ’t goed is 2 jaar APK op, daarna ga ik ’t interieur effe volledig onderhanden nemen… Astra-F voorstoelen+achterbank erin.
    Corsa-A1 dashboard erin met toerenteller e.d.

Elektrische ramen+centrale vergrendeling/op afstandsbediening e.d. :P

Naja deze auto gaat nogal verbouwd worden. Komt een Corsa-A carb op (weber ipv. solex) loopt beter imho.

En we gaan op de Kadett dit schilderen:

Hoe moeten we nog even bekijken :D

Mocht eventueel mayhem geen intresse hebben in de achterraampje´s dan heb ik wel intresse.

Als het goed gaat wisselen we morgen de ruitjes..

Raampjes zijn uitgewisseld hoor en zitten er weer fijn in:afro

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 57)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.