Water op de vloer passagierszeide

Forumindex Forums Modellen Astra Water op de vloer passagierszeide

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door .
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur

Ik ging gister middag me astra weer stofzuigen, en kwam der achter dat de vloer van m’n bijrijders kant vochtig was, hoe kan zoiets, want me auto heeft zover ik weet geen lekkages

en sinds kort als ik me auto start, lijkt het net alsof ik stromend water hoor kletteren. dat doet ie alleen met een koude motor

iemand hier enig idee wat het kan wezen?
    bij voorbaat dank

Afwatering onder de parafaan controleren, waarschijnlijk zit deze verstopt en loopt het zo de auto binnen

oke, en waar zit deze?

De plastic kap onder je raam en je motorkap, daar waar je ruitenwissers ook zitten zeg maar. Motorkap open maken, strip onderaan je raam losmaken, rubber bij je schutbord losmaken, als je meer ruimte wil hebben moet je je ruitenwisserarm verwijderen, maar meestal kun je zo zien of er iets ligt. Vaak zitten er allemaal bladeren en prut onder.

Het is mogelijk via je kachel naar binnen gelopen dus ik zou ook daarna even je dashboard kastje verwijderen en kijken of je interieurfilter niet nat is geworden en dan even op de kachel thuis laten drogen of als hij zwart is gelijk vervangen. Ander blijf je continu met beslagen ramen zitten. Er staat een How-to op het forum.

Oh jee, daar ben je mooi klaar mee.
    Ik had dit ook een paar weken geleden met mn Kadett E.
    Zal even dat topic opzoeken, die staat vol met tips van medeforummers wat de oorzaak kan zijn !

EDIT:

hier is ie:

viewtopic.php?f=4&t=152840

Het is wel voor een Kadett E maar Astra F is haast een kopie van de E dus je zou het prima kunnen gebruiken.
    Hoop dat je er wat aan hebt want het is zeeeeeeer vervelend !!!
    Success.

Rik ;)

bedankt voor de reacties, ik ga vanavond als ik thuis ben meteen ff kijken.

maar wat als het koelvloeistof is, want het voelde niet echt als water. het was nogal plakkend namelijk.

hey kan geen drinken zijn, want me auto is helemaal schoon.

@dion87 wrote:

maar wat als het koelvloeistof is, want het voelde niet echt als water. het was nogal plakkend namelijk.

pak een witte doek en dep wat op.
    Als de doek nat maar wel schoon blijft dan is het water.
    Is het blauw of rose (koelvloeistofkleur) tja, dan is het wel koelvloeistof.
    Dit heb ik ook gedaan en bleek dus water te zijn.
    En je koelwatertankje zou leeg moeten zijn.

Bij mij voelde het ook plakkerig aan maar komt dat niet door de bekledeing die ONDER de vloerbedekking zit ?
    dat is een soort foam zeg maar. Dat voelt namelijk OOK plakkerig aan……..

Rik ;)

@KadAstra-EF wrote:

@dion87 wrote:

pak een witte doek en dep wat op.
    Als de doek nat maar wel schoon blijft dan is het water.
    Is het blauw of rose (koelvloeistofkleur) tja, dan is het wel koelvloeistof.
    Dit heb ik ook gedaan en bleek dus water te zijn.
    En je koelwatertankje zou leeg moeten zijn.

Bij mij voelde het ook plakkerig aan maar komt dat niet door de bekledeing die ONDER de vloerbedekking zit ?
    dat is een soort foam zeg maar. Dat voelt namelijk OOK plakkerig aan……..

Rik ;)

okok, thanks.

En ? is het opgelost ?

Rik ;)

@KadAstra-EF wrote:

En ? is het opgelost ?

Rik ;)

nee, maar om eerlijk te zijn ook niet mee bezig geweest.
    druk met verbouwen en verhuizen enzo.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.