Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Wat voor xenon gebruiken ??
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door .
-
AuteurBerichten
-
25 november 2012 om 10:05 #17253135
Morge mensen
Ik wil deze week graag xenon set bestellen. Ik heb de koplampen gekocht bij GM-tunningparts de zwarte projector koplampen. Veel mensen hebbben deze op de forum.
De man waarmee ik contact heb/had zei dat ze plug and play zijn, dus ga ik maar vanuit. De mensen hier op de forum hebben ze ook,maar is het ookm plug and play dan ???
Nu effe over de xenon dat wil ik er ook graag in doen aangezien,ik niet de beste ogen heb in het donker,en vaak riching het noorden moet voor me werk,en die kant op zijn weinig lantaarnpalen.
Ik zit zelf te twijfelen het merk PILOT XENON of HID alle 6000K gaat dan H7 versie, maar scheelt nogal behoorlijk in prijs.
Wat zijn jullie ervaringen ??? en ervaring kwa inbouw ??? want we kennen wel plug and play wordt gezegd
Sprak ook iemand en die zei dat ik HB h7 heb en dat ik dan verloopstekker moet kopen,klopt dit ?? of herkennen mensen dit ?? beetje jammer als ik dadelijk alles aansluit en mis net bv zo n verloop stekker hahah
Want ik wil ze achter me bumper monteren die ligt er toch af zodra ik me lampen overzet,en heb geen in me bumper meedere keeren te verwijderen,omdat bv de ballast het begeeft .
ik hoop op veel reacties dan kan ik snel aan de slag
gr mik83
25 november 2012 om 10:14 #18077865Ligt aan wat voor koplampen?? welke fitting erin zit..
willem
25 november 2012 om 10:19 #18077866Mik, heb je de zoekfunctie al gebruikt ?
Er zijn 2 soorten projectorkoplampen : de ene versie heeft een multistekker aansluiting (waar je dus eea voor moet gaan aanpassen) en de andere versie heeft verloopstekkers. Welke versie jij hebt zul je bij Eugène moeten navragen aangezien hij de enige is die weet wat hij jou gaat leveren.
In de koplampen gaan of H7 of D2s lampen : kan allebei.
Wat betreft H7 of HB7 lampen, daar is geen verloopkabel voor te krijgen, de voetjes van die lampen zijn compleet anders. Als je zeker wil zijn dan bestel je bij Eugène gelijk de xenon mee.
Gr. Arjan
25 november 2012 om 10:43 #18077867Hallo wim en juffer
Nou ik heb de pug and play versie bestel (bestel.nr. XK-GZ35-PP) SET XENON / PROJECTOR KOPLAMPEN ASTRA-G zwarte uitvoering / elektrisch verstelbaar / PLUG & PLAY / e-keur 179,00 d ,
dus niet de multi stekker versie,want heb wel vaker gelezen als je de muti-stekker versie besteld moet je veel aanpassen !!!
Heb nu H7 in me auto
dus het HB versie moet ik niet al te serieus nemen ??
maar over de xenon kwa merk, kunnen jullie mij niks aanraden kwa pilot of HID versie
gr
25 november 2012 om 11:42 #18077868Heb gistermiddag nog voor iemand een setje Pilot proline gemonteerd, waren ook de Xenon Projector koplampen.
Mooie van die set is dat er kleine starters bijzitten , die je zo mooi onder de koplamplamp vast kunt zetten.
En een klein blokje kan je er naast met een tyripje vastzetten.
Setje koste €199,Heb je bij de set koplampen ook de pasringen gekregen, om de lamp vast te kunnen zetten.
25 november 2012 om 18:49 #18077869ik heb gewoon een xenon setje van pilot gepakt h7 een adaptersetje beetje knutselen 200 eurotjes kwijt
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.