wat vinden jullie van stoelverwarming?

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer wat vinden jullie van stoelverwarming?

13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
  • Auteur

@kaneelschep wrote:

slecht voor t nageslacht omdat warmte nooit goed is voor je ballen :)
    Die hangen juist buiten je lichaam om kouder te blijven ;)

Warmte zou inderdaad slecht zijn voor de productie en/of levensvatbaarheid/duur van je kikkervisjes.

klets

dan is douche ook slecht

en een warm bad ook

op leer zitten in de zomer ook.

heb haardroger (verwijderbaar) ingebouwd in klep achterbank, licht verwarmde auto is best aangenaam, en vooral geen aandampende ruiten bij vriestemperatuur :wors

@patjepatti wrote:

heb haardroger (verwijderbaar) ingebouwd in klep achterbank, licht verwarmde auto is best aangenaam, en vooral geen aandampende ruiten bij vriestemperatuur :wors

wat heeft dat dan met stoelverwarming te maken? :wtf

Wat ik van stoelverwarming vind? Wel een must, moet het toch maar een keer inbouwen, ligt hier al een jaar op de plank :oops:

ik moet zeggen. als je in een auto stapt met leer, is het wel fijn om ff stoelverwarming te hebben als het een graad of 5 heeft gevroren (maat van me heeft wel leer maar geen stoelverwarming).

die mazda 5 waar ik in reed, had stoffen bekleding met stoelverwarming, heb deze combi nog niet vaker gezien :hmmz

mijn astra coupe heeft ook stoelverwarming in de stoffen sportzetels :)
    wel eigenbouw maar niemand die het ziet en ik heb lekker stoelverwarming :)

Zit ook in ons veccie :wors
    En voor me nageslacht ben ik niet bang …
    Met roken , laptop , warm bad en tomaten en zendmasten en en en :shock:
    Toch nog nageslacht :jerry
    Zal het zeker niet meer willen missen …
    Me maatje ook niet en daarom is hij nou bezig om het in ze astra
    ook in te bouwen ;)

Ik zou niet meer zonder willen, soms last van rugpijn en dan is het ook heerlijk en ik gaat dan beter uit dan in de auto

Ideaal! lekker verwarmde stoelen terwijl m’n golfje nog ijskoud is s’ochtends :thumbup

Vindt het heerlijk zeker met leren stoelen een must in de winter als het gevroren heeft

heerlijk, dat had ik al veel eerder moeten doen. ik heb nu losse “matten”. ideaal want dan kan ik nog eens van auto wisselen

heerlijk lekker om op te warmen niet om heel de weg aan te laten staan
    ik heb een hekel aan kou als ik net uit bed kom bijv heerlijk!! :jerry

stoelverwarming heerst!! ik zou er niet aan moeten denken om als het vriest op me leer te gaan zitten… dan vries je vast man!

13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.