wat is dit voor stekker in zafira a (OPC)

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) wat is dit voor stekker in zafira a (OPC)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur

Allen,

kan de vraag ook in het OPC gedeelte kwijt maar denk dat ie hier beter thuis hoort.

Zag vandaag deze losliggende stekker liggen bij de koelvloeistof tank.

iemand een idee waar deze voor zou moeten dienen?

groeten,

martijn

Voor de motorkap schakelaar origineel,je kan een steuntje en schakelaar kopen en dan zit deze tegen je veerpoot gemonteerd

?hmmmm sorry begrijp je niet.kun je nog eens proberen mij uit te leggen?

@martijn b. wrote:

?hmmmm sorry begrijp je niet.kun je nog eens proberen mij uit te leggen?

zal wel een alarmschakelaar zijn :thumbup

Voorbereiding voor alarm ….zou kunnen.wie weet wat meer??

Dit soort stekkers is door de Nederlandse overheid als proef gemonteerd. Daaraan zat een soort mobieltje die al je routes opsloeg, welke snelheid je hebt gereden en of het wel met een zuinig gasvoetje was. Werd dan per dag via het gsm netwerk naar de centrale doorgegeven en bekeuringen, bijtellingen en tikken op de vingers komen automatisch.

king:

Aha vandaar dat ik geen post krijg van onze vrienden….auto komt uit duitsland en adres is niet gewijzigd…….. :D

Dit is de stekker voor de motorkapschakelaar, dit is voor het affabrieks alarm installatie.

Willem

Willem, bedankt!
    Duidelijk

Die kabels gaan ergens naartoe lijkt me, betekent het dan ook, dat het redelijk eenvoudig is om een fabrieksalarm in te bouwen??

Zal natuurlijk niet…..

niet altijd, deze motorruimte / voorverlichting stroomboom kan wel voorbereid zijn, maar de rest van de auto niet.

Willem

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.