Wat is dit????

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Wat is dit????

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

Iemand enig idee wat dit doet in mijn auto? Ligt in de kofferbak bij het reservewiel??

1 grote connector zoals te zien op de foto… en dan nog 2 losse connectors, mannetje vrouwtje verbinding (blauw) Die passen dus 2 aan 2 aan elkaar, maar weet niet waarvoor ze dienen?

Ik ben niet zo bekend met die nieuwe types maar het lijkt op een stekker voor een trekhaak contactdoos.

heb je een trekhaak en parkeersensoren?

yes zit er beide op…

grote connector zou dan van trekhaakverlichting zijn? Maar parkeersensoren werken,

Die 4 connectors blauw liggen los…

Ik heb even onder de auto gelegen, maar hier zit de aansluiting voor de stekker van de aanhanger achter de bumper..

Dus dan blijft bij mij nog de vraag wat de beide dingen kan zijn,… de kabeltjes zou ik eventueel kunnen aansluiten, maar zolang ik niet echt weet wat het kan zijn doe ik dat nog niet….

ik vermoed dat het een doe het zelf mannier is om de achteruitrij sensoren uit te schakelen. Al lijkt mij de grote stekker wel een origineel iets te zijn.

Dan zal het vast met het mistachterlicht of misschien met de constante 12V te maken hebben.
    Kwestie van ff een schema op internet opzoeken en doormeten. Moeilijk kan het niet zijn.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.