Wat heb jij vandaag met of aan je auto gedaan?

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Wat heb jij vandaag met of aan je auto gedaan?

25 berichten aan het bekijken - 676 tot 700 (van in totaal 1,025)
  • Auteur

boksen voorin gewisseld (oude kraken)
    en kadett 16 bijgekocht king:

vandaag mijn dak extra kleur gegeven en de motorkap ook wat van een schaakbord in de lengte gemaakt

Tig adressen af gebeld en bij 2 hier in de buurt langs geweest op zoek naar vacuümslang, blijkt dat ik PA slang moet hebben. Morgen even naar een bedrijf in Deurne bellen dat het volgens de website schijnt te hebben en meteen bestellen, kan ik hopelijk voor het weekend nog verder :D

een balkje vooraan gelast.

morgen remklauwen monteren dan kan ie door de APK:agent

net gestofzuigd en gewassen
    blinkt weer mooi in het zonnetje :cool:

Klooien om de koelwaterlek op te lossen.:puke
    Heb de lek gevonden :wors maar krijg de warmtewisselaar nog niet los. moet eerst de onderbak los hebben voor ik er bij kom.

achter as van de kadett gedomonteerd.

Een collega er op uit gestuurd om vacuümslang voor me te gaan halen, ligt nu hier te wachten tot ik het morgen in de motorruimte aan kan leggen :D Daarna even door naar Carglass en de dealer.

de boel gestript:hmmz

Een fiat marea van een nieuwe koplamp voorzien
    :jerry
    Maat van mij had zijn koplamp in de parkeergarage er uit gereden
    Dus even een goedkoop lampje er in zodat het weer licht heeft:jerry
    En ja het is gewoon vervangen in dezelfde garage hahaha

Vandaag de ramen gekrabt..

auto gewassen :agent

En eindelijk de bumperbalk van arta ontvangen, en gelijk gemonteerd, nu nog de bumper afhangen etc, dus we zijn weer blij :)

auto 90 graden verdraaid in ’t spit,
    begonnen met kaal maken van de bodem.

Koelwater lek opgelost.:wors

Eindelijk weer eens een lekker ritje gemaakt richting Venlo naar Carglass waar de zeer vriendelijke werkplaatschef me beloofde om voor een andere achterruit te gaan zorgen :D Daarna nog ff voor de leut naar de dealer om een gezellig kletspraatje en te kijken of ze alweer opschoten met het opnieuw opbouwen van de inventaris.
    Ze moeten nog een Tech 1 hebben om de oudere Opels uit te kunnen lezen dus als iemand ze er eentje wil doneren laat het weten zodat ik en andere liefhebbers er voortaan weer terecht kunnen!

vandaag de dett V6 omgedraait :P

en de cabrio gestofzuigd en de cruiscontrol begin gemaakt :P

retourslangetjes vervangen, oliefilter vervangen… :O ding was lek…. zwarte oprit =p
    en gisteren auto gewassen :D
    en zo nog is eem lekker stukkie gaan rijden 8)
    king:

weer bezig geweest met de achter as van de kadett.
    pff waar ben ik aan begonnen bah bah

aan 1 kant de striping van mn witte ascona afgehaald.
    PFFFFF,na elke 3 cm brak ie en kon ik weer opnieuw pulken voor een beginnetje,fijn 26 jaar oude striping!
    En pijnlijke vingertoppen van die verffohn (om de striping wat zachter te maken)

mooi is dat he,
    zo ben ik eens met 2 man een hele dag bezig geweest met het verwijderen van 25 jaar oude originele striping van een golf 1 gts,
    de tering wat zat die meuk vast hahaha

vandaa gmijn restauratie opject opgehaald, een kadett c station. en omdat ik tijd over had ook maar meteen de achteras eronderuit gehaald. ging vrij makkelijk voor een auto die min. 6 jaar heeft stilgestaan

nieuwe elektrische antenne geplaatst

Met de Combo naar de Sloop geweest, om daar mezelf een corsus omega Dash uit elkaar halen te geven..

dit vervolgens toegepast op de omega van mijn moeder en het nodige licht materiaal vervangen van de clima en tellerunit.

Willem

dan is een sloper wel makkelijk he :P haha bij mijn kadett hetzelfde gedaan omdat ik bang was alles kapot te trekken:afro

vandaag de sedan even gewassen in de zon, lekker hoor.

groetjes

25 berichten aan het bekijken - 676 tot 700 (van in totaal 1,025)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.