Wat heb jij vandaag met of aan je auto gedaan?

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Wat heb jij vandaag met of aan je auto gedaan?

25 berichten aan het bekijken - 601 tot 625 (van in totaal 1,025)
  • Auteur

Gewaxt :agent

nieuwe bougies, en nieuwe kleppendekselpakking gemonteerd

laten rusten :P

sneeuw vrij gemaakt:agent

origineel gepost door Stornie
    Gewaxt :agent

Same here, plus dat ik alle ruiten met glaspolish gedaan heb en de kunststof delen aan de buitenkant met bumpercare.

morgen ff kijken voor een golf2, voor erbij:jerry:jerry

links achter raamrubber van de calibra begint iets te krullen, klote kou!! word weer vervangen :puke

origineel gepost door Bart Hoedemaker
    links achter raamrubber van de calibra begint iets te krullen, klote kou!! word weer vervangen :puke

Mazzelpik, beide zijruitrubbers EN het achterraam rubber vertonen bij mij van die mooie regelmatige golfbewegingen :swear
    Als ik de auto deze week stil ga zetten is dat 1 van de punten die ik op mijn gemakje aan ga pakken.

Koppeling afgesteld:angel

Gewassen
    en olie bij laten vullen :D

Vorige week 2 lampen vervangen, heel geknoei gehad met rechts (kap komt tegen de luchtfilterbak).. is vanochtend rechts wéér uit :argue Blijkt er toch een zekering gepoft te zijn en het lampje zelf had van die wazige kringen er op zitten :wtf Lamp en zekering vervangen, pinnetjes wat bijgebogen zodat ze weer stevig in de unit geklemd zitten en nu geen problemen meer behalve dat ik op sommige momenten ineens 1 volle bar turbodruk heb ipv 0,7 en een hondsdolle motor :wtf:wtf:wtf

vandaag even een setje pilot xenon ingebouwd :D

Achteruit van de oprit gereden, andere auto er af laten rijden en weer terug gezet.. Dat is alles wat ik vandaag met mn auto heb gedaan. :o

damn, da’s nogal wat ja :P

Naar mijn werk en terug gereden..

Willem

Naar het werk gereden (wat bijna sneller kan op de fiets, maar ben lui deze week) en op de terugrit even een collega op het station afgezet.
    Vannochtend nog flink slippen ivm ijzel.

Morgen het wagentje maar eens netjes afspoelen. Die pekelrotzooi is funest voor de wagen en m’n velgen zijn supersmerig…

Misbruikt.

Morgenochtend naar Hennie brengen voor in ieder geval verse bakolie en misschien meer.

Terug gekomen met alleen een nieuwe pookhoes, handremhoes en 2 veerpootlagers in de hoop dat de linker voorkant eindelijk eens ophoudt met knoepen en trillen :P

Nieuwe velgen opgehaald:
    Dezent F 16″ + ss 595 205/45

Monza nog eens goed gaan warm rijden op de snelweg. Het leuke is dat de meeste mensen denken dat dit een trage oude sleur is. Maar toch moeten velen afhaken. Had daarstrax nog een bmw die aan het kontkleven was en me eventjes langst rechts voorbij wilde. Nou hij kon er mooi terug achter kruipen :P

Over afhaken gesproken, op de terugweg kwam ik een Golf R32 tegen maar die wilde niet spelen :cry

Vandaag even m’n derde remlicht opnieuw vastgezet met fatsoenlijk dubbelzeidig tape (oude was schuim meuk), poging gedaan tot opnieuw afstellen van de rechter koplamp, maar de stelschroef zit muurvast en een nieuwe kentekenplaat houder (van de garage waar ik onderhoud laat doen wat ik niet zelf kan) achterop gezet en die voorop netjes zwart randje gegeven.

Daar na even een ritje op en neer naar VipertjeGTS gedaan om wat onderdelen op te pikken. Nogmaals dank Viper!:thumbup

gekeken en lopen aaien :jerry

met de Combo mij lopen ergeren aan mensen die 20km.u gaan rijden terwijl er per 10 dropskes regen 1 vlokkie zeer natte sneeuw naar benejen komp.

prutsers..

Willem

25 berichten aan het bekijken - 601 tot 625 (van in totaal 1,025)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.