Wat heb je vandaag gekocht voor je vectra?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Wat heb je vandaag gekocht voor je vectra?

25 berichten aan het bekijken - 201 tot 225 (van in totaal 1,963)
  • Auteur

thnx evert ;)

ja als ze echt heel erg zijn dan houd het op.. je moet ook wel ergerns een grens trekken

gr. arjan

Netjes. Was ook wel nodig zo te zien :thumb

ja was zeker nodig.. ergerde me al een hele tijd mateloos een het beperkte licht dat eruit kwam

@usbstick wrote:

ja maar dit is ook wet sanden..je moet er wel de tijd voor nemen want het is geen pretje om het met de hand te doen,maar zoals je ziet,het geeft wel resultaat daar valt niks over te zeggen.

Ja dat klopt maar het algehele resultaat valt mij tegen.
    Heb er zeker de tijd voor genomen. Maar het bevalt mij niet.

Dan moet je met vellen schuurpapier aan de gang gaan

@Gts-2.2 wrote:

Een klapsleutel conversieset voor mijn c1

Waar is deze aangeschaft, misschien een link van de site/marktplaats….
    en is hij geschikt voor de 3knops c1 gts uit 2003 die ik heb?
    of hij perfect past en werkt bedoel ik hiermee. heb er namelijk al een binnen
    maar de open en sluit knop zitten andersom en hij past niet, meteen even retour en de afzender deed ook niet moeillijk.

wil nu een goede passende waarvan ik alleen het sleuteltje moet slijpen.

ik heb vandaag mijn 15 inch stalen velgen weg gebracht om te laten verbreden naar 8 en 8,5 j :thumb

en heb een schroefset besteld :thumb

vandaag ook de blauwe instrumenten verlichting geplaatst :D

vandaag stabilisator rubbers gehaald en 2 radiator rubbers en 2 puitbussen met lucht om deukjes uit het dak proberen te halen…. als het lukt :D

Goed bezig is stick, spuitbus met lucht :hmmz wat moet ik me daar van voorstellen
    @usbstick wrote:

vandaag stabilisator rubbers gehaald en 2 radiator rubbers en 2 puitbussen met lucht om deukjes uit het dak proberen te halen…. als het lukt :D

let op, het komt erop neer dat je metaal uit gaat zetten en laat krimpen, dus je gaat het met een fohn opwarmen en met de spuitbus lucht op zn kop spuiten op dezelfde plek dan bevriest het dus krimpt het en met een beetje geluk zou het deukje eruit springen,, soms lukt het,soms lukt het niet,maar niet geschoten is altijd mis en dit kost maar 9 euro :D

4 nieuwe bandjes gekocht voor m’n 2dehands velgjes … Wel een goedkoop huismerk, maar das momenteel niet van belang :D 225-45 R17

Aha tis gelukt en :kewlpics hoe het lijkt onder je vectra :jerry

@tommyboy82 wrote:

4 nieuwe bandjes gekocht voor m’n 2dehands velgjes … Wel een goedkoop huismerk, maar das momenteel niet van belang :D 225-45 R17

Kon me der al geen voorstelling van maken. Maar idd voor die 9€ baat het niet schaad het niet :thumb

@usbstick wrote:

let op, het komt erop neer dat je metaal uit gaat zetten en laat krimpen, dus je gaat het met een fohn opwarmen en met de spuitbus lucht op zn kop spuiten op dezelfde plek dan bevriest het dus krimpt het en met een beetje geluk zou het deukje eruit springen,, soms lukt het,soms lukt het niet,maar niet geschoten is altijd mis en dit kost maar 9 euro :D

ik ga als het lukt natuurlijk wel fotoś plaatsen he haha..

Nou als het niet lukt vind ik foto’s ook mooi hahaha :lol:
    Nieuwsgiering of het lukt :thumb

ja ik ook, morgen even naar maarsen ff kijken daar en daarna ga ik het proberen..

Ga morgen een achterbumperlip van Rieger halen. 2dehands maar ziet er nog prachtig uit :) :thumb

is het nu ook verstandig om met nat weer je auto te poetsen of moet echt droog weer zijn ?
    Bedoel met poetsen gewoon autoshampoo :wors

wassen kun je rustig met nat weer doen, maakt niet uit.
    echt poetsen en in de wax zetten moet je doen met droog en NIET zonnig weer.

met poetsen wordt hier overigens bedoeld wassen, kleien, drogen, evt voeden of polijsten en waxen ;)

@sw_reijnders wrote:

wassen kun je rustig met nat weer doen, maakt niet uit.
    echt poetsen en in de wax zetten moet je doen met droog en NIET zonnig weer.

met poetsen wordt hier overigens bedoeld wassen, kleien, drogen, evt voeden of polijsten en waxen ;)

Dan zou ik zo maar even beginnen met wassen,Haha Ja nu je het zegt verkeerde woord ervoor gebruikt excuses ! :angel

Onderstaande stickers gekocht.
    Lees alleen net op inet dat de verkoper niet echt heel netjes is met versturen. :wtf
    Dus afwachten of het binnenkomt. :hmmz

http://hjstore.nl/auto-onderdelen-stickers-velgdop-opel-naaf-sticker-4-stuks-p-1308.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Grt

@Steevens wrote:

Onderstaande stickers gekocht.
    Lees alleen net op inet dat de verkoper niet echt heel netjes is met versturen. :wtf
    Dus afwachten of het binnenkomt. :hmmz

http://hjstore.nl/auto-onderdelen-stickers-velgdop-opel-naaf-sticker-4-stuks-p-1308.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Grt

geen verzendkosten, dus ja wat kun je dan verwachten he ;)

voor €10 mag ie wel gratis verzenden vind ik. Kost hem hoogstens een postzegel.

Ik heb al een paar weken terug een flowmaster voor mijn vec 2.2 bestelt.
    Maar hij nu nog niet binnen :fy1 ,Speed Equipment zij dat hij deze week moest binnen komen maar ik heb nog niets binnen.
    Ze waren op bij Dbilas, maar kwamen vorige week weer uit de spuiterij.
    En dan zal hij deze week bij mij geleverd worden!

Gr Jurgen

Zij zullen er vast een goede reden voor hebben. Leuk is anders en wachten duurt lang :sleeping

25 berichten aan het bekijken - 201 tot 225 (van in totaal 1,963)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.