Wat heb je vandaag gekocht voor je vectra?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Wat heb je vandaag gekocht voor je vectra?

25 berichten aan het bekijken - 576 tot 600 (van in totaal 1,963)
  • Auteur

waterpomp, nu nog monteren

@opelvectra: Welkom in mijn wereld ;) Waterpomp heb ik hier ook al 2 maanden liggen, maar nog geen tijd / zin / lef gehad om ‘m te vervangen.

geen keus ,is nu aan de beurt,zondag weer wat te doen hahahaahah

@gtsmaniak wrote:

@Seth wrote:

Een beetje verder heb je ook een sloophandel: ‘Garage Philips’

Een belletje daarheen waard?

Grtz Seth

Dag Seth,

ik meen me te herinneren dat ik ook deze heb afgebeld deze middag (gans Antwerpen trouwens) op zoek naar die Chrome Deurgrepen…ik zie net dat Gebr. Klein Gunnewiek ze heeft liggen…

keep you informed :D

wat een lompe geiten bij Opel, had die linkse mistlampcover besteld van een Signum. Blijkt dat nu het chrome gedeelte er niet opzit…ze weten zelf het onderdeel niet te vinden!!!
    Iemand een idee waar ik deze kan bestellen of gaan halen en wat vermoedelijk de prijs is? Daarom dat het onderdeel bij Opel maar 17 eur kostte…pfff het duurt allemaal zo lang

4 banden

Continental WinterContact TS850 – 205/55 R16 91H
    was weer de moeite pfffff :?

1,10 uitgegeven aan een nieuwe rondje

@gtsmaniak wrote:

@gtsmaniak wrote:

@Seth wrote:

Een beetje verder heb je ook een sloophandel: ‘Garage Philips’

Een belletje daarheen waard?

Grtz Seth

Dag Seth,

ik meen me te herinneren dat ik ook deze heb afgebeld deze middag (gans Antwerpen trouwens) op zoek naar die Chrome Deurgrepen…ik zie net dat Gebr. Klein Gunnewiek ze heeft liggen…

keep you informed :D

wat een lompe geiten bij Opel, had die linkse mistlampcover besteld van een Signum. Blijkt dat nu het chrome gedeelte er niet opzit…ze weten zelf het onderdeel niet te vinden!!!
    Iemand een idee waar ik deze kan bestellen of gaan halen en wat vermoedelijk de prijs is? Daarom dat het onderdeel bij Opel maar 17 eur kostte…pfff het duurt allemaal zo lang

(Prijzen inclusief 21% BTW):
    1400715 Ring 18,15 euro (Chrome) Links
    1400716 Ring 18,15 euro (Chrome) Rechts
    1400558 Inzetstuk 16,34 euro Rechts
    1400559 Inzetstuk 16,34 euro Links

Jij hebt waarschijnlijk de eerste nodig
    Kloppen de inzetstukken die je besteld hebt wel? Of zijn dat standaard inzetstukken als bij de GTS?

Eigenlijk gister avond!

Volgende stap wordt verlagen!

Nice! Mooie kleur ook op je Vec :wub

Groet jraaf

tijdje terug nieuwe vervangdoppen in alu voor de watersproeier, oliedop motor,dop remvloeistof, dop warmwatervatje van de motor koelwater en de dop binnenin om de schakelaar te vervangen van de licht schakelaar.
    Deze zitten er ondertusen allemaal in

Alles in gepolijst alu en heel precies gemaakt.

oogt strak LexSF! mooie vec

Vandaag vier Dunlop wintersport 3d banden en 2 Monroe reflex schokbrekers gekocht.

spanner multieriem,miste wat :wtf

Pk’s en Nm’s

Voor m’n veccie een Turtle verwenpakketje :D en verwarmde ruitesproeier koppies. Die komen volgende week binnen.

ff kijken.. een nieuw stuur, elec.verw. buitenspiegels, remus uitlaat vanaf de kat, opel designe velgen met winterbanden, oja en wim had nog een ventieldop sleuteltje gevonden voor in het benzine klepje.

en vandaag is ie naar de poetser geweest en is weer volledig gepoetst aan de binnen en buitenkant.

gr. arjan

USBstick leeft ook nog :jerry Goed bezig man. Word al wat met de vectra :thumb :D

ja natuurlijk leef ik nog, ik ga achter de schermen gewoon door, moet er nog eens wat foto’s op zetten

gr. arjan

Ja precies :kewlpics :kewlpics zeer benieuwd naar het resulstaat :D

Voor mij is het alsof ie nooit is weggeweest, komt regelmatig aanwaaien bij ons, zowel thuis als in het beunhok..

Willem

tot zo ver de poetsbeurt, jammer dat er geen zon is haha
    gr. arjan

Dat ziet er goed uit :thumb :D

@wim-v6 wrote:

Voor mij is het alsof ie nooit is weggeweest, komt regelmatig aanwaaien bij ons, zowel thuis als in het beunhok..

Willem

tot vervelens toe hahaha :jerry

@Helmer opelfan wrote:

Dat ziet er goed uit :thumb :D

ja zo op de foto zou je er eigenlijk niks meer aan doen.. maar in het echt weet ik nog wel een paar dingen.. maar tis geen slecht resultaat, de lak was er echt slecht aan toe..

oja ben onderweg naar ons Ronnie (Brombeer, was ik vanmiddag ook al, maar toen met een bruine kadett-C2 Coupe automatic (reparatie projectje) neem nu het Kanon maar mee..)

Willem

25 berichten aan het bekijken - 576 tot 600 (van in totaal 1,963)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.