wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 1,676 tot 1,700 (van in totaal 13,528)
  • Auteur

origineel gepost door martklanderman
    Aan de onderkant van de koplamp zit ook nog een bevestiging en daar kan je alleen bij wanneer de bumper eraf is

Met B2 lampen moet je wel de bumper demonteren. Bij een B1 kun je door de ruimte van het losse knipperlicht die onderste schroef loshalen.

Quote:
    origineel gepost door DOCTOR007

@wes
    … gewoon claimen of gratis reperatie. ik hoop dat je niet terug hoeft voor dezelfde klacht.

@speaker
    : oh ik dacht dat het ook de tegengestelde richting ook kon. [/quote

ik baal ontzettend de vectra kan weer terug naar de spuiter
    hij begind weer te roesten op de in gelaste plek :sleeping:sleeping:sleeping:sleeping:sleeping

Wat ik vandaag aan m’n vec gedaan heb?

Heb m’n navi maar eens netjes weggewerkt en het dashboard weer netjes dicht gemaakt. Daarma de auto van binnen schoongemaakt. ( van buiten regent de boel er toch zo vannaf )

Gr Marcel

vandaag geprobeerd smoke zij knipperlichten erin te zetten, helaas niet gelukt omdat een pootje al meteen afbrak, dus maandag terug:mad:

origineel gepost door Gupy

origineel gepost door martklanderman
    Aan de onderkant van de koplamp zit ook nog een bevestiging en daar kan je alleen bij wanneer de bumper eraf is

Met B2 lampen moet je wel de bumper demonteren. Bij een B1 kun je door de ruimte van het losse knipperlicht die onderste schroef loshalen.

Alleen in de wielkast loshalen en dan wat priegelen volstaat ook. Is maar net wat je liever doet…

origineel gepost door Andreas.Berger
    vandaag geprobeerd smoke zij knipperlichten erin te zetten, helaas niet gelukt omdat een pootje al meteen afbrak, dus maandag terug:mad:

Het zijn dus toch de smoke geworden?!

Wel balen dat het al gelijk stuk gaat…

origineel gepost door Myszek

origineel gepost door Andreas.Berger

Het zijn dus toch de smoke geworden?!

Wel balen dat het al gelijk stuk gaat…

ja dat vond ik ook al, maargoed, ene slechte ertussen, maandag maar even terug gaan, zal wel weer besteld moeten worden neem ik aan

origineel gepost door VectraDennis
    omdat bij 1 de spiegel kapot was en de ander vocht in zat, heb ik
    vandaag nieuwe koplampen erin gezet.

de eerste zit erin:

effies later de tweede ook:

zo zoet het er nu uit, met de stadslichtjes aan:

en zo met de normale verlichting aan, met 6000K lampen ipv 7000K:

mooi, heel mooi:thumbup

ik heb vandaag auto gewassen en gepoetst

Toch maar even voor de zekerheid de tandriem met bijbehoren vervangen van de vec.Is nu inmiddels 6jaar oud en 58dkm gelopen.

Gr. Gts32v6

had een dagje vrij (mag ook wel na 6 dagen achter mekaar) dus maar eens onder de auto gekropen om te zien wat er nou zo rammelt aan de uitlaat, bleek dus de 1 na laatste ophangrubber te zijn. Gelijk een nieuwe gehaald en er ondergezet. Vorige week lambdasonde gedaan en nu dus als resultaat samen: minder/geen gerammel onder de auto en minder brandstofverbruik (voorheen 1 op 10 op korte stukken en nu is dat 1 op 12,5 dus was de moeite waard) :D

Gisteren de auto gewassen en de ramen achter geblindeerd. Niet zo duidelijke foto, maar duidelijk genoeg toch?
    Maak vandaag of morgen nog ff een totaal foto..

net men vec gewassen.
    glimt weer heerlijk:cool::cool::cool:

origineel gepost door gts power
    net men vec gewassen.

:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics

origineel gepost door Edvries

origineel gepost door gts power
    net men vec gewassen.

:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics

:P:P:P:P:P:P:P:P

dat benne dezelfduh met die kentekenplaat houwerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt as vorige keer!!!!

origineel gepost door Edvries
    dat benne dezelfduh met die kentekenplaat houwerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt as vorige keer!!!!

dat klopt hij is nu even mooi:jerry:jerry:jerry

ps: moet zeggen dat jouw vec ook giga glimt:thumbup:thumbup:thumbup

Parrot MKi9200 :wub ingebouwd

origineel gepost door JanW75
    Parrot MKi9200 :wub ingebouwd

dat is een ideaal ding:thumbup
    vooral de mp3 functie

Daar zal hij dan ook zeker voor gebruikt worden.

De bediening is ook ideaal(stuur-bediening)

En wat helemaal fijn is dat je gewoon kunt schakelen tussen twee toestellen.

Het schermpje paste overigens heel mooi in het asbakkie

Was al weer gisteren, maar goed. Stabi-rubbers en -links aan de voorkant vervangen. Rijdt al weer een stuk strakker.

Gewassen vandaag, helaas ook wat plekken gezien die deze maand aan moeten worden gepakt. Allebei de achterwielkappen beginnen nu echt te roesten en de neus is als ik nog langer wacht helemaal zonder lak te bewonderen. Het helpt ook niet echt als je in 1 week tijd 2 duiven van ’t type Kamikaze tegen je grill aan hebt plakken. Die is nu op verschillende plekken doorgebroken (wie had er nog zo’n grill liggen??) en daar komen die koplampen ook nog eens bij……….volgens mij moet ik niet met vakantie gaan maar de Vec eens goed onder handen nemen :mad:

vandaag luchtslang vervangen die van gashuis naar luchtfilter huis loopt vervangen, en de temperatuursensor vervangen. Nu afwachten hoe de vec erop reageert.. binnenkort nog effe benzinefilter aanpakken.

vandaag de klappendeksel pakkingen vervangen hij lekt olie op het uitlaatspruitstuk wordt je niet blij van :swear

maar nu is het probleem verholpen

vandaag bezig geweest om de motor uit de donor astra te halen en klaar te maken
    ook is de motor uit de vectra en is de versnellingsbak is ook al weer op de donor motor
    morgen de aanbouw delen er weer op en kan de motor weer in de vectra
    kan ik eindelijk weer na 2 weken rijden met mijn vertouwde vec king:king:
    ik zal niet zeggen dat de astra niet lekkr rijdt maar heb toch liever mijn veccie terug

25 berichten aan het bekijken - 1,676 tot 1,700 (van in totaal 13,528)
  • Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.