wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 1,326 tot 1,350 (van in totaal 13,528)
  • Auteur

Ja die hele voorbumper eraf ,daar zie ik een beetje tegen op eigenlijk :hmmz:hmmz

origineel gepost door ahrend
    Ja die hele voorbumper eraf ,daar zie ik een beetje tegen op eigenlijk :hmmz:hmmz

hoeft niet!

je draait 2 of 3 torx schroefjes(t20)aan beide kanten uit je wielkast(dit gaat het makkelijkste door je wielen te draaien van links naar rechts,dat is afhankelijk welke kant je wil losschroeven)

dan haal ja onder de auto 5 splitpennen los(wijst zich vanzelf)

dit doe je ook 2x naast je koplampen bovenop de bumper

dan de bumper losklikken aan beide zijden(kan moeilijk gaan dus probeer zoveel mogelijk vanachteren te drukken door je hand erachter te steken)

dan niet vergeten om de bekabeling los te halen voordat je de bumper er geheel afhaald(dit het liefst met 2 pers.)

thats it!

succes:thumbup

origineel gepost door ahrend

origineel gepost door DOCTOR007

@ahrend
    : Vertel eens wat meer over die versterkeruitgang? Hoe heb jij het voormekaar gekregen?

Nou ,da’s heel simpel ik heb vrijdagsavonds mijn auto weggebracht en in de loop van s’ zaterdagsmiddags weer opgehaald en toen was het klaar :jerry:jerrynee ff serieus ik heb werkelijk geen enkel idee,hij wou het precieze trucje niet verklappen.

Nou ik zal het een beetje toelichten, dit voor zover ik het weet: van je speaker bedrading achter je radio split je de van een bepaald speakercombi de bedrading. deze sluit je aan op je high/low out put. dit is een kastje die van je originele speaker draden een gedeeltelijk tulp aansluiting maakt. vervolgens is het heel simpel en de rest spreek voorzich.
    je sluit je versterker tulp aansl. aan de andere kant van het kastje en evt. je remote. eingenlijk best simpel als je weet welke speakerdraden combinatie je in het begin moet hebben.

ohw ja heb je auto weer langs de was straat gebracht ivm teveel meerijders:cool::P

Zonet ff de auto gewassen en daarna het industrieterrein op met de vec:wub Samen met mn broer z’n astra opc:thumbup Ook gelijk maar ff wat foto’s gemaakt:

Groeten Mart

martklanderman: juliie beide hebben prachtige wagen!:cool:

Mooi wagens Mart, ik snap alleen niet dat jullie de wagens op het asfalt hebben laten staan, d’r ligt daar een pracht van een grasmat voor je voeten !

origineel gepost door PAASHAAS
    Mooi wagens Mart, ik snap alleen niet dat jullie de wagens op het asfalt hebben laten staan, d’r ligt daar een pracht van een grasmat voor je voeten !

Hahah, zo mooi was die grasmat niet hoor:P Het was meer zand dan gras! Daar worden de auto’s zo smerig van:P

dikke auto’s Mart:thumbup:thumbupking:
    heb je nu nog veel reactie/aanbod gekregen op je Vectra?
    hij is toch te koop?

Mooie auto’s!

Die Dezent F velgen staan hem goed :thumbup

origineel gepost door Silver
    dikke auto’s Mart:thumbup:thumbupking:
    heb je nu nog veel reactie/aanbod gekregen op je Vectra?
    hij is toch te koop?

Heb wel een aantal reacties gehad ja! Maar geen serieuze biedingen ofzo.. De vec staat nog steeds te koop btw. Heb wel een bod gehad rond mijn huidige vraagprijs, maar toen had ik de vec pas net 4 dagen:P Had ik ‘m toen maar weggedaan hahah!

Maar de auto hoeft ook niet perse weg, want als dat wel zo geweest was dan had ik de vec ook wel goedkoper aangeboden:thumbup En als ik de vec voor een leuk bedrag kan verkopen dan doe ik ‘m wel weg en anders blijf ik er gewoon lekker in rijden! Trek er iig veel bekijks mee:D En ik heb er ook nog een aantal plannen mee:thumbup

lekker houden Mart, is echt een hele mooie vec.

Dank je wel:wub Maar eeeeehhh… kopen?:P Hahah:P

Nice vec, B1 cker welke omgebouwd is naar B2?

Gister met een BMW lopen leuren achter de Vectra:

willem

origineel gepost door vectra_bro
    Nice vec, B1 cker welke omgebouwd is naar B2?

Jep, klopt helemaal!:D

Vandaag booskijkertjes en de trekhaakdop gespoten. Ben net klaar met de laatste laag blanke lak

origineel gepost door martklanderman

Dank je wel:wub Maar eeeeehhh… kopen?:P Hahah:P

hmmm.. er past geen Bordeauxdog achterin denk ik..
    die kan ik moeilijk aan de trekhaak binden:D

origineel gepost door PAASHAAS
    Vandaag booskijkertjes en de trekhaakdop gespoten. Ben net klaar met de laatste laag blanke lak

dit vraagt om een foto:jerry

Nou, vooruit dan maar….

Vandaag 2 stalen ringen gemaakt voor de composet voorin de deuren.

De 2 plaatjes zijn voor de bevestiging aan de deur en aan de onderkant komt een mooi ringetje kit om alles netjes dicht te maken. De boxen zelf worden in de ringen vast gelijmt/gekit , want de stalen ring past precies in het richeltje aan de achterkant !!
    Waarschijnlijk gaan ze er morgen in dus dan een update !!

mooi gemaakt Peter

Een nieuwe APK gehaald :D. Na de lampen afstellen met vlag en vaandel er doorheen king:

vandaag xenon eruit getrokken…:o
    niet dat ik bang ben voor de politie.. maar rechterlamp begon
    af en toe te knipperen.
    oorzaak weet ik niet, maar vind het erg storend.
    setje was ruim 2 jaar oud, dus weg ermee.
    en gezien de ontwikkelingen wat betreft de nieuwe regels qua xenon maar weer de originele halogeen teruggezet.

Xenon blijft er bij mij in.

Ik hoop donderdag mijn setje nieuwe Alu rader te halen in Germany.

Irmscher rulez hihi

Willem

oh . . . welke irmschers heb je gekocht wim?

en zekerzzzzz irmscher rulez!!!!

25 berichten aan het bekijken - 1,326 tot 1,350 (van in totaal 13,528)
  • Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.