wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 12,176 tot 12,200 (van in totaal 13,528)
  • Auteur

Ja da ken he. Ieder zn smaak haha

Afgelopen vrijdag auto gewassen, ’s avonds geregend en onder de ‘Sahara zand’. Vanmiddag weer gewassen en wat denk je.. weer regen. :swear

Nu had ik laatste weken problemen met LED stadslicht en Xenon verlichting aan de bestuurderskant. Vanmiddag beide stadslichten vervangen voor een nieuwe T10 LED canbus, maar toch weer telkens foutmelding op de boordcomputer.
    Had hierover een ex OPEL-monteur gebeld. Met de vraag van waarom ik telkens foutmelding krijgt betreft koplamp aan bestuurderskant en geen enkel aan de passagierskant. Kreeg te horen hij vaak mee te maken had, dat lampen aan de bestuurderskant veel sneller kapot gingen. Had met de bedrading te maken, met de lengte ofzo.

Word komende weekend weer klussen. :hmmz

Wassen stofzuigen en ff een rondje mee gemaakt

Mn home made handremhoes erin.
    Nu die ouwe zooi vervangen is kan ik aan de deurpanelen beginnen. Heeft iemand die al eens uitelkaar gehad en evt fotos?

Alle kabels van de batterij naar de condensator en woofer eruit gehaald, alle neon interieur verwijderd, evenals de versterker, woofer en condensator…

Goed zo….neon is echt zo…1999

Haha, maar ik ben blijven steken in de goude oude jaren hé :D TF&TF :D
    Nee maar wil er wel terug neon in en onder maar dan wel gelijk DEFTIG en niet van die lelijke beperkte latjes…

Ben benieuwd

verkocht :(

@cano666 wrote:

verkocht :(

HATSEFLATS en Nu?…………………………
    Moet ik straks die ‘ avatar’ van je gaan missen? Nee toch :mrgreen: Ik lig er al nachten wakker van :shock:

Groet jraaf

haha nee ben nu rond aan het kijken voor een c2 gts diesel liefst een 6pittertje :thumb

@Salo wrote:

Nu had ik laatste weken problemen met LED stadslicht en Xenon verlichting aan de bestuurderskant. Vanmiddag beide stadslichten vervangen voor een nieuwe T10 LED canbus, maar toch weer telkens foutmelding op de boordcomputer.

Nu rij ik al 2 dagen met een halogeen 5w5 stadslicht (alleen bestuurderskant) en krijg geen foutmelding in de boordcomputer dat mijn stadslicht stuk is en OOK niet mijn Xenon dimlicht (bestuurderskant), wat ik daarvoor wel had. :hmmz

Zal een weerstandkabeltje bestellen en kijken of het zo ook gaat werken.
    Over 5 weken ga wij op vakantie met de auto en mijn verlichting moet wel werken.
    Anders ruk ik die led- en Xenon verlichting eruit en doe weer halogeen in.
    Ik wil geen gezeik onderweg.

Ohja, gisteravond auto weer gewassen, vanwege die ellendige ‘Saharazand’. Dat is al 3 wasbeurten in 1 week. Nog even en mijn auto zit vaker in de was dan ik.

Vandaag is de verz expert even op bezoek bij de vectra geweest…..974€ schade. Hoppa. Nu even kijken of ik in het gelijk gesteld wordt. Dan wordt de achter bumper ook meteen ff vervangen en gespoten.

Fotoshoot :kewlpics

Grtz !!!

nice pictures!!!

ORANJE OLE OLE!!!!!!!

Haha

Door WIM-V6, vanaf de teledinges
    let daarom niet te veel op SPELFOUTEN.

(niets aan de vec gedaan , maar aan z’n sleutel ) :thumb Nieuwe sleutelbehuizing er omheen gedaan.

Dat zijn de puntjes op de i :thumb

vectra c en nog geen klapsleutel ? :)

@opel-motorsport wrote:

vectra c en nog geen klapsleutel ? :)

Ja erg he !! :agent

Zijn daar geen kits voor te krijgen

Ik heb een tijd terug een klapsleutel gekocht en helemaal goed laten maken. Alleen ziet ie de transponder niet meer. De afstand tussen transponder en sleutel is te groot. Hij wil wel starten als ik de transponder direct tegen de sleutel hou, maar in de behuizing niet. Balen, 53 euro weggegooid… :swear

80euro kost ie kant en klaar ( en origineel ) bij de dealer !

Deurpanelen slopen :D

Op zoek gegaan voor een nieuw setje koplampen voor mijn Vectra GTS C1.

ik kom een setje originele Xenon koplampbehuizingen tegen. Hier zitten alleen geen lampen meer in.
    Wie weet wat er allemaal voor nodig is (en misschien belangrijker: wat het allemaal kost) om dit werkend te krijgen in mijn GTS? (ik heb zelf een opcom)

25 berichten aan het bekijken - 12,176 tot 12,200 (van in totaal 13,528)
  • Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.