wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 11,676 tot 11,700 (van in totaal 13,528)
  • Auteur

Volgens mij ook.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Achteraan nieuwe remblokjes, klaargemaakt voor de winter door de winterbanden erop te laten zetten en dan een lek laten opsporen van koelvloeistof. Was blijkbaar een moeilijke plaats om te herstellen (dicht bij de turbo), want totale kostenplaatje was 430€ !!

@vectra208v wrote:

das idd een rare gang van zaken om zo een nieuwe ruit te plaatsen :hmmz

Wat sjoerdie zegt….na 1 uur zit het raam rij vast en kan er in principe niks meer mee gebeuren.
    Dat ze tape moeten gebruiken om het raam op zijn plek te houden zegt wel wat over de kwaliteit van de kit.

ben ook benieuwd hoe dit verder gaat.

Ruit zit er nog steeds in… king:

das mooi hahaha zou niet best zijn dat die er uit waait :jerry

maar blijft gek dat ze het met tape 24 uur op zijn plek moeten houden :hmmz

Ja na lang zoeken
    ik me radio cdr 2005 met een parrot mki9100 er in zitten

Eerst 2 verkeerde verloop kadel gehat toen de goede
    Toen hat ik geen muziek maar kon wel belle

Verder zitte prutse maar alles zit er in en alles doet het ook nog en mooi weggewerkt

En dat in 3 weken

De wintervelgen even gewassen. ;) Steekt nu mooi af op een verder best wel vuile auto.

Cid vervangen

@gwriemersma : ziet er knap uit!

Sent from my HTC One X+ using Tapatalk

ruitensproeierkopjes van een insignia geplaatst :thumb

Interieur terug in elkaar geknutseld

Vorige week door omstandigheden niet mijn auto uit kunnen laten uitlijnen. Maar vandaag een nieuwe afspraak gemaakt bij Van Nierop banden in Staphorst (natuurlijk ook forumlid hier).

Vorige week tot de constatering gekomen dat mijn set velgen uit 3 stuks 5-spaaks en 1 stuk 7 spaaks (met ook nog een ander et-waarde), bleek er achter ook nog een andere maat banden te zitten. Ging dus met de intentie heen om mijn auto alleen maar uit te lijnen, maar er lag daar een heel mooi setje lichtmetaal met bijna nieuwe winter banden (Goodyear Ultragrip 8) te koop. Die er dus maar onder laten zetten.

Op de terugweg echt een dikke smile op mijn gezicht, stuurt weer superstrak en ziet er een stuk beter uit. Er zit automatische niveauregeling op mijn auto met dus een knop voor sportstand op het dashboard. Hij reageert dan een stuk feller op het gaspedaal en is een stuk stugger geveerd. Dan is het echt een genot om met zo’n auto onderweg te zijn.

Maar het is zeker wel de moeite waard om even af te reizen naar Staphorst.

Ook maar eens een fototje van de onderkant gemaakt. Zou in de toekomst wel heel graag een dikkere bumper met 2 zichtbare einddempers eronder willen hebben!

Seth, is het interieur vanmiddag in Nieuwegein te bewonderen?

Nee, vandaag niet. Moet strax nog veel te veel doen. Maar hang een sticker in mijn naam ;)

Ga ik doen!

http://i889.photobucket.com/albums/ac93/scrub29/IMG_2623_zps7385da0e.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;

vandaag de pookhoes laten borduren en??

:thumb Staat strak man!

Super gaaf, waar heb je dat laten doen?

@GTS Vectra wrote:

Super gaaf, waar heb je dat laten doen?

Heeft een vriend van mij geregeld, had een hoes op ebay gekocht en dat idee had ik ermee.

Staat hem zeker goed

@remutr wrote:

Staat hem zeker goed

thx voor jullie reacties en als iemand interesse heeft wil ik het vragen aan de beste man! pm me dan maar

Vandaag grote beurt + APK bij de VOD. Remblokken achter moesten vervangen worden, wist ik al. Verder alles in orde. Alleen gaf men aan dat eerdaags de ketting aan vervanging toe is. Heeft nu 176000 gelopen, dus het kan wel kloppen dat het tijd wordt. Met de kou start hij ook wat luidruchtiger, dus ik wacht inderdaad maar niet te lang. Iemand hier al eens de ketting (Z22YH) laten vervangen ? Schijnt prijzig te zijn… ?

Distributieketting vervangen bij 176.000? Mijn Mondeo had ook een ketting en was bij 325.000 nog niet eens aan vervanging toe. Dealer zal het natuurlijk wel weten, maar het lijkt mij vrij vlot. En sowieso natuurlijk een behoorlijke reparatie door de tijd die ze er mee bezig zijn.

@scrub29 wrote:

@remutr wrote:

Staat hem zeker goed

thx voor jullie reacties en als iemand interesse heeft wil ik het vragen aan de beste man! pm me dan maar

Je hebt PM ;)

Groeten Jurgen,

@DG80 wrote:

Distributieketting vervangen bij 176.000? Mijn Mondeo had ook een ketting en was bij 325.000 nog niet eens aan vervanging toe. Dealer zal het natuurlijk wel weten, maar het lijkt mij vrij vlot. En sowieso natuurlijk een behoorlijke reparatie door de tijd die ze er mee bezig zijn.

Ja zo kan je beter een tandriem hebben. :???:

Vandaag even de VEC op de brug gehad ;)

Oliedruk sensor vervangen :thumb
    Roest(vlieg) op subframe verwijderd en netjes behandeld
    Ook even bezig geweest met mijn volgende MOD king:
    Foto’s en verslag daarvan later :afro

25 berichten aan het bekijken - 11,676 tot 11,700 (van in totaal 13,528)
  • Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.